English

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی:

۷۹۴میلیارد ریال غرامت به گندم کاران آذربایجان شرقی پرداخت شد

مدیرشعب بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی گفت: در ۹ ماهه امسال ۷۹۴ میلیارد ریال به بیش از ۶۴هزار گندم کار دیم خسارت دیده در این استان غرامت پرداخت شده است.

۷۹۴میلیارد ریال غرامت به گندم کاران آذربایجان شرقی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، جواد محمودی اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۷۹۴ میلیارد ریال به بیش از ۶۴هزار گندم کار دیم خسارت دیده در این استان غرامت پرداخت شده است.

وی افزود:مبلغ واریزی ۸۵ درصد غرامت برآوردشده در زیربخش محصولات زراعی بوده و بقیه آن به زودی پرداخت می شود.

وی با اعلام اینکه خسارت وارده توسط شرکت های طرف قرارداد و کارشناسان استان بررسی و ارزیابی شده و اکنون در مرحله پایانی تایید گزارش است، گفت: به محض تایید مبلغ باقی مانده در وجه خسارت دیدگان پرداخت می شود. 

مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص میزان بیمه شده در زیربخش کشاورزی سال جاری اظهار کرد: امسال ۲۰۴ هزار هکتار در بخش زراعت، ۷۵۵ هکتار در بخش باغات، ۳۷میلیون قطعه در بخش طیور و یک هزار و ۸۵۴ هزار راس در قسمت دام زیرپوشش بیمه کشاورزی  قرار گرفته است.

محمودی افزود: امسال برای اولین بار به صورت آزمایشی سه هزار مترمربع  گلخانه نیز زیر پوشش بیمه ابنیه کشاورزی درآمده است.

وی از کشاورزان سراسر استان خواست باتوجه آخرین تمدید صورت گرفته،  جهت انعقاد قرارداد بیمه محصولات خود حداکثر تا پایان بهمن ماه برای سال زراعی آینده به نمایندگی های بیمه مستقر در شهرستان ها مراجعه کنند. 

مساحت کل اراضی زراعی استان آذربایجان شرقی یک میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار است که به طور معمول ۸۰۰ هزار هکتار اراضی زیر کشت دیم و ۳۰۰ هزار هکتار زیر کشت آبی می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه