English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

کمیته امداد در تمامی بخش ها به نیازمندان خدمات ارائه می دهد

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: کمیته امداد در تمامی بخش ها مانند درمانی، معیشت، مسکن، حمایتی، اشتغال و... به نیازمندان خدمات ارائه می دهد.

کمیته امداد در تمامی بخش ها به نیازمندان خدمات ارائه می دهد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در دیدار با دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران اظهار داشت: کمیته امداد در تمامی بخش ها مانند درمانی، معیشت، مسکن، حمایتی، اشتغال و... به نیازمندان خدمات ارائه می دهد.

وی ادامه داد: 80 هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: خانواده های تحت حمایت به دو گروه ناتوان و بازتوان تقسیم می شوند و خانواده های ناتوان از مستمری برخوردارند و برای خانواده های بازتوان با توجه به سیاست راهبردی این نهاد در توانمندسازی آنان و ایجاد اشتغال اقدام می شود.

وی بیان داشت: 12 هزار دانش آموز و هزار و 600 دانشجو و دو هزار و 700 نفر از ایتام، 10 هزار فرزند طرح محسنین، سه هزار و 700 نفر بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و مددجویان از خدمات بیمه ای استفاده می کنند.

حجت‌الاسلام عالیشاه افزود: همچنین کمیته امداد به ارائه خدمات به مادران باردار و تغذیه کودکان می پردازد و هزار و 620 مادر باردار تحت حمایت و 540 کودک زیر پنج سال سن، هر ماه از خدمات این نهاد برخوردارند.

وی گفت: سه کار مهم در کمیته امداد استان انجام شد و برای دستیابی به نتایج مطلوب تعامل خوبی با دستگاه ها برقرار می شود و با کمک خیران اقدامات خوبی در کمک به مددجویان انجام شد و خیران و مردم نوعدوست استان به کمیته امداد توجه و اعتماد دارند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: ساخت هزار و 300 واحد در دست اقدام است و 500 واحد مسکن به مددجویان تحویل داده شد.

وی ابراز داشت: امسال برای پنج دهک فرصت شغلی ایجاد می شود و 800 میلیارد تومان اعتبار اشتغال اختصاص یافت.

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: به مددجوی یک نفره 450 هزار تومان دو نفره 620 هزار تومان، سه نفره 840 هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و 80 هزار تومان و پنج نفره و پنج نفره بیشتر یک میلیون و 350 هزار تومان مستمری پرداخت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه