English

استاندار اصفهان:

خلق ظرفیت‌های جدید در کمک به مددجویان از اولویت های راهبردی است

استاندار اصفهان گفت:خلق ظرفیت‌های جدید در امور خیریه و کمک به مددجویان از اولویت های راهبردی است.

خلق ظرفیت‌های جدید در کمک به مددجویان از اولویت های راهبردی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در آیین اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه و ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ظرفیت‌های سامانه امداد هوشمند (سها)‌ اشاره و بیان داشت: این سامانه توانمندسازی مددجویان را همراه با حفظ کرامت آنان مورد توجه قرار داده و از این جهت حرکتی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

وی تعلق خاطر و باور مردم به ایام شعبانیه را یکی از عوامل رقم زدن جلوه های ایثار و گذشت مردم عنوان و خاطر نشان ساخت: استان اصفهان همیشه در همه عرصه ها از جمله در مولفه های متعالی ایثار، شهادت، مددکاری، دستگیری و فداکاری در اوج بوده و چنین اموری از  شاخص های اصیل رفتاری مردم استان شهیدپرور و سختکوش اصفهان است.

رئیس شورای اداری استان فعالیت و تلاش در مجموعه های خیریه ها را مصداق مبرز شاخص مسئولیت اجتماعی و اعتماد اجتماعی برشمرد و اقدام در امور خیر را یکی از افضل ترین امور تبیین و افزود: مشارکت فعالانه در این حیطه خیرخواهانه توفیق ویژه می‌خواهد.

نماینده عالی قوه مجریه در استان، همچنین بر هم افزایی و همکاری سازنده نهادها در یاری رساندن به نیازمندان تأکید و بیان کرد: بی گمان با تشکیل و فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی شاهد اتفاقات فرخنده ای خواهیم شد.

 استاندار اصفهان بر خلق ظرفیت‌های جدیدی در امور خیریه و کمک به مددجویان سفارش و خاطرنشان ساخت: بی گمان، ساماندهی به فعالیت‌های خیرخواهانه از اهمیت خاص و شایانی برخوردار است و هر چقدر، بازه کمک‌های خیرخواهانه گسترده تر و انسجام بیشتر شود و از سوی دیگر از موازی کاری ممانعت گردد، نتیجه کارآمدتر و قابل قبول‌تری در راستای تحقق عدالت اجتماعی عملیاتی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه