English

استاندار اصفهان:

رویکرد دولت مردمی، حمایت از نیازمندان جامعه است

استاندار اصفهان بیان داشت: رویکرد دولت مردمی، حمایت از مردم و جهت گیری آن به سمت نیازمندان جامعه است.

رویکرد دولت مردمی، حمایت از نیازمندان جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با تبریک سالروز تاسیس این نهاد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، اظهار داشت: این ایام، پیام آور نیکوکاری و حفظ کرامت خانواده‌هاست و پشتوانه‌ای مطمئن برای اجرای برنامه‌های دولت در جهت فقر زدایی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اثرگذاری امور خیر نیاز به پیوست فرهنگی، انقلابی دارد، بیان داشت: کمیته امداد استان با ایجاد مراکز نیکوکاری، از مجاهدت اجرایی به مجاهدت سیاستگذاری و ناظر تبدیل شده و توانسته دامنه خیر و احسان را گسترش دهد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه هیچ چیز به اندازه دلجویی و بخشش، در ارتباط با خدا اثر ندارد، افزود: کمیته امداد باید تلاش کند تا با بسترسازی مناسب، زمینه را برای تامین نیازهای محرومان با مساعدت افراد خیر فراهم سازد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یازده ماهه این نهاد گفت: در تلاش هستیم با توجه به رویکردهای کمیته امداد در خدمت رسانی و حمایت از خانواده های نیازمند، هرآنچه لازمه رشد و بلوغ یک انسان موحد و انقلابی است را نهادینه سازیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه