English

استاندر اصفهان:

استان اصفهان دارای ظرفیت های ممتاز ملی و فراملی است

استاندار اصفهان بیان داشت: استان اصفهان دارای ظرفیت های ممتاز ملی و فراملی است که در صورت اهتمام بخش دولتی در پیوند با بخش خصوصی فروزشی بی بدیل تر از گذشته می یابد.

استان اصفهان دارای ظرفیت های ممتاز ملی و فراملی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدر ضا مرتضوی همراه با تعدادی از وکلای مردم استان اصفهان در قوه مقننه با حضور در دفتر مدیرعامل بانک ملی کشور  ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص روند جامع اجرای ماده 56 قانون الحاق مربوط به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در خصوص اعطای اعتبارات و تسهیلات به منظور عملیاتی شدن کلان پروژه های استان در همراهی با بخش خصوصی به رایزنی و تصمیم سازی پرداختند.

وی در این نشست با تبیین افق توسعه پایدار استان به ترسیم دورنمای توسعه درونزا و همه جانبه، اشتغال آفرینی پویا و پایا در استان و اتخاذ سیاست های راهبردی در کاستن هوشمندانه از صنایع آب بر و حرکت به سمت گسترش میدانی صنایع هایتک و فاینتک اشاره نمود و در ادامه بر اهمیت اهتمام و هم افزایی مسئولان ذی صلاح استانی و ملی در خصوص کاربست یافتن آگاهانه این موضوع تصریح موکد کرد.

استاندار اصفهان از مدیرعامل بانک ملی کشور به عنوان بانک مادر تخصصی درخواست کرد: ضمن حمایت و پشتیبانی از 270 طرح عظیم ملی و راهبردی در استان اصفهان با ایجاد درآمد پایدار و مطمئن برای بانک متبوع و سپرده گذاران آن، صانع توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی و گردش هدفمند چرخ تولید ملی شوند.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان، در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در صورت تحقق این موضوع، استان اصفهان بتواند به عنوان یک الگوی موفق در ایجاد بستر متعالی سرمایه گذاری ملی برای سایر بانک های عامل و موسسات مالی و اعتباری در اقصی نقاط کشور شمولیت و تعمیم رویکرد یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه