English

ویژه دانش آموزان سراسر کشور:

جشنواره ملی ادبی کوثرانه در نوشهر برگزار شد

نخستین جشنواره ملی ادبی کوثرانه ویژه دانش آموزان سراسر کشور با معرفی برگزیدگان شاعران برتر آیینی در کانون شهید باهنر نوشهر به پایان رسید.

جشنواره ملی ادبی کوثرانه در نوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباسعلی باقری در این جشنواره اظهار داشت: نام جشنواره کوثرانه بیانگر عظمت حضرت فاطمه (س) است و این نام چنان روشن است که نیاز به خیال پردازی ندارد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: شخصیت حضرت فاطمه (س) چنان برجسته است که جای کار بسیار دارد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران نیز در این جشنواره هنر را یکی از ابزار فرهنگ برشمرد و بیان داشت: خلق آثار ادبی و شعر در فضائل، میلاد و مصائب اهل بیت اوج هنر است و هنر زمانی معنا می‌یابد تا بتوان در وصف اهل بیت قلم زد.

حسین کمالی افزود: اگر یک اثر هنری براساس ایمان و اخلاص باشد ماندگار است و در این میان آثاری که بر اساس زندگی حضرت فاطمه (س) به زبان هنر بیان شود ماندگاری زیادی دارد.

وی به اثر بخشی آثار هنری اشاره کرد و گفت: اجرای سرود «سلام فرمانده» خیزش و حرکت اجتماعی در کشور و دنیا ایجاد کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش یک نهاد اجتماعی است، ابراز داشت: ما نیازمند تعامل سازنده با همه دستگاه‌ها و مردم هستیم و این نهاد زمانی موفق خواهد بود که از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

هممچنین دبیر علمی جشنواره ملی ادبی کوثرانه ویژه دانش آموزان سراسر کشور نیز گفت: جشنواره ملی ادبی کوثرانه ویژه دانش آموزان سراسر کشور با موضوع سیره و شخصیت والای حضرت فاطمه (س) در قالب شعر برگزار شد

خدیجه سام دلیری تصریح  کرد: 800 اثر از دانش آموزان سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری 14 نفر برگزیده و 21 نفر شایسته تقدیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه