English

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام:

اتباع خارجی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: تمامی اتباع خارجی فاقد پوشش بیمه و افراد تحت تکفل آنان که در سامانه و پایگاه داده مرجع اتباع خارجی به ثبت رسیده باشد تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

اتباع خارجی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام اظهار داشت: طی توافق به عمل آمده میان سازمان بیمه سلامت ایران با سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور تفاهم نامه همکاری در راستای ارتقاء سطح سلامت و بهره مند شدن از بیمه نامه درمان اتباع مقیم و مورد تأیید وزارت کشور منعقد شده است.

وی افزود: تمامی اتباع خارجی فاقد پوشش بیمه و افراد تحت تکفل آنان که در سامانه و پایگاه داده مرجع اتباع خارجی به ثبت رسیده و دارای کد شناسه یکتا (۱۰) رقمی می باشند پیش از صدور و یا تمدید مجوز اقامت با پرداخت حق بیمه سرانه مصوب و رعایت شرط خانوار از پوشش بیمه معتبر سلامت برخوردار گردند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام تاکید کرد؛ اتباعی که در این طرح حضور دارند، باید شناسه یکتا داشته باشند که از سوی وزارت کشور صادر می‌شود. وی افزود: اتباع خارجی باید از طریق سامانه سما اتباع و یا مراجعه به استانداریها و در شهرستانها با مراجعه به فرمانداری شهرستان شناسه یکتا را دریافت نمایند و سپس با پرداخت حق بیمه سرانه مصوب و رعایت شرط خانوار از پوشش بیمه معتبر سلامت برخوردار گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه