English

مدیرکل بیمه سلامت ایلام:

شعبه مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت ایلام راه اندازی شد

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از راه اندازی شعبه استانی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در استان خبر داد.

شعبه مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت ایلام راه اندازی شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به ضرورت گسترش پژوهش در تمامی واحدهای سازمان و به منظور استفاده از ظرفیت پژوهشی و تحقیقاتی اعضاء هیات علمی دانشگاهها و موسسات علمی و پژوهشی استان ایلام ، شعبه استانی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در ایلام راه اندازی شد.

وی افزود: علاوه بر انجام مطالعات، تحقیقاتی برگزاری کنفرانس های علمی ترجمه آثار و کتاب‌ها و مقاله های خارجی و ایدههای پژوهشی و ارائه عناوین پژوهشی کاربردی در مرکز تحقیقات انجام شده و از حمایت‌های سازمان بیمه سلامت برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه جهت انجام پروژه ها در سطح ملی، محدویتی وجود ندارد و پس از تصویب هزینه آن در سازمان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: طرحهای استانی نیز با تصمیم گیری در شورای پژوهشی استان مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

رحیمی با اشاره به اینکه در بحث پژوهش تنها بهداشت و درمان مورد توجه نیست، بلکه هدف نگاه جامع و کلان برای راه اندازی مرکز بین المللی تحقیقاتی بیمه است، گفت: با توجه به توانایی استان در همه زمینه های موجود پژوهش انجام شود.

وی در ادامه از پژوهشگران اساتید دانشگاهها و مراکز علمی استان دعوت کرد با ارائه طرح یا مشارکت در پژوهشها با این مرکز نوپا در استان همکاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه