English

مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان ایلام:

ثبت نام بیش از ۳ هزارو ۴۰۰ مادر دارای ۳ فرزند در طرح بیمه رایگان

مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان ایلام گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی مادران دارای ۳ فرزند بصورت رایگان بیمه می شوند.

ثبت نام بیش از ۳ هزارو ۴۰۰ مادر دارای ۳ فرزند در طرح بیمه رایگان
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد قیصرزاده مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان ایلام گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی مادران دارای ۳ فرزند بصورت رایگان بیمه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مادران غیر شاغل که دارای سه فرزند و بیشتر هستند و فرزند سوم متولد ۱۳۹۶/۱/۱ به بعد باشند می توانند با مراجعه به صندوق بیمه تامین اجتماعی دفاتر پیشخوان و دفاترکارگذاری مراجعه کنند.

قیصرزاده اضافه کرد: تا کنون ثبت نام ۳ هزارو ۴۰۰ نفر در استان ایلام انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: مادران در این طرح باید ساکن مناطق روستایی و عشایری باشند تا از طرح رایگان بیمه بهره مند شوند و تا پایان اردیبهشت زمان دارند در این طرح ثبت نام کنند.

قیصرزاده خاطرنشان کرد: اجرای این طرح عامل تشویقی برای جوان سازی جمعیت محسوب می شود و فرصت مطلوبی برای مادران است تا از مزایای اجرای این طرح بهره مند شوند.

قیصرزاده مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان ایلام در پایان گفت: اجرای طرح بیمه اجتماعی علاوه بر عدالت اجتماعی سبب ایجاد آرامش برای خانواده‌های تحت پوشش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه