English

امین مرادی:

زبان هنر بهترین انتخاب برای توسعه زیرساخت ها در استان است

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج زبان هنر را بهترین انتخاب برای توسعه فرهنگ وزیرساخت ها در استان دانست .

زبان هنر بهترین انتخاب برای توسعه زیرساخت ها در استان است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج کردستان؛امین مرادی اظهار داشت:زبان هنر بهترین انتخاب برای توسعه زیرساخت ها در استان است

بر اساس این گزارش، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی رئیس حوزه هنری استان کردستان و تعدادی از همکاران و هنرمندان با حضور در شهرداری سنندج با رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار سنندج دیدار نمودند .

در این دیدار مرادی ضمن تبریک سال جدید و تشریح هفته هنر انقلاب اسلامی با تمجید از حمایت ها و همراهی های مجموعه شهرداری سنندج گفت : امروز به باور تمامی کارشناسان حوزه های مختلف فرهنگ زیر بنای اصلی توسعه قلمداد می گردد و بر این اساس قطعا باید برای بهره مندی از این پتانسیل ارزشمند به صورت جد تلاش نمود و برای هر طرح عمرانی و اجرایی پیوست فرهنگی آن طرح در اولویت قرارگیرد.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع)  گفت : فرصت خدمت گذاری مثل ابر است و گذرا بنابریان از این فرصت های به دست آمده در جهت تأثیرگذاری برجامعه و توسعه فرهنگ باید تلاش نماییم.

دبیر ستادهفته هنر انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به ویژگی های خاص مدیریتی در استان تصریح نمود : امروز یک مجموعه منسجم و همراه و همسو در استان در جهت توسعه استان در کنار هم مشغول به تلاش هستند و قطعا باید از برکت وجود این عزیزان حضرت آیت ا... حسینی شاهرودی نماینده معزز ولی فقیه در استان ، استاندار مردمی و فرهنگ دوست استان ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در کنار سایر دستگاه های فرهنگی و نظارتی که از هرگونه برنامه توسعه ای در استنان حمایت می کنند در کنار مجموعه همراه و همدل شورای شهر و شهرداری به خوبی بهره برداری نمود تا انشاء ا... زمینه ای برای ارائه خدماتی در خور شأن و جایگاه مردم استان و سنندج گام برداریم .

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان افزود: زبان هنر و هنرمندان متعهد و توانمند استان بخش دیگری از این پازل به هم پیوسته می باشند که می توانند همراه و یاور شهرداری در مباحث مربوط به فرهنگ شهروندی باشند که امیدواریم با دغدغه وهمتی که در شهرداری وجود دارد به نحو شایسته از این پتانسیل اتسفاده گردد .

وی لازمه تحقق این همراهی را حفظ کرامت هنرمندان دانست و گفت : هنرمندان ثابت کرده اند هرکجا از آنان با حفظ شأن وجایگاهشان کمک خواسته شده در جهت توسعه فرهنگ همراه و یاور مسئولین بوده اند .

مرادی بر ضرورت فرهنگ سازی بیشتر در استان و سنندج در مباحث شهروندی تأکید نمود و گفت : برای آگاهی از مباحث روز مبلمان شهری ،  زیبا سازی شهری و ایجاد هارمونیک در شهر متناسب با دانش روز بررسی وضعیت شهر ها و کشورهای پیشرفته امری است ضروری تا با بهره گیری از این اقدامات متناسب با فرهنگ و هنر اسلامی و بومی خود مان ایده های متناسب را به کار گیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه