English

امیر حسین قاضی زاده هاشمی:

امیدوارم در سیستم اداری کشور از ظرفیت خانواده های شهدا و ایثارگر استفاده شود

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: در تبدیل وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران برخی دستگاه های دولتی مقاومت می کنند که گزارش آن را به مجلس و نهادهای نظارتی داده‌ایم.

امیدوارم در سیستم اداری کشور از ظرفیت خانواده های شهدا و ایثارگر استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سخنانی عنوان کرد: کارهای زمین مانده زیادی در حوزه بنیاد شهید در کشور داریم که امیدواریم در دولت سیزدهم گام های در این زمینه برداشته شود.

قاضی زاده هاشمی این سخنان را در جلسه با خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان نیشابور اظهار کرد و افزود: امیدوارم در سیستم اداری کل کشور از ظرفیت خانواده های شهدا و ایثارگران استفاده شود چراکه این قشر از جامعه امین کشور هستند و کشور را باید به افراد امین سپرد.

معاون رییس جمهور همچنین در بازدید از دو پروژه در حال احداث این سازمان شهرستان نیشابور گفت: دولت جمهوری اسلامی تلاش‌های گسترده ای کرده است تا خدمات مناسبی به خانواده شهدا و ایثارگران بدهد.

وی در ادامه متذکر شد: در تبدیل وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران برخی دستگاه های دولتی مقاومت می کنند که گزارش آن را به مجلس و نهادهای نظارتی داده‌ایم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تحویل زمین به خانواده های شهدا و ایثارگران تاکید کرد: ۴۶ درصد جامعه هدف ما که قانونا باید زمین دریافت می کردند در کل کشور زمین دریافت کرده‌اند و از مجموع ۸۶۰ هزار خانوار تحت پوشش در کشور ۸۰ هزار خانوار هیچ خدماتی دریافت نکرده اند.

قاضی زاده در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: احکام تحویل خودرو به بنیاد شهید را اصلاح کردیم اما به ما گفته اند که در واردات خودرو فقط به جانبازان ۷۰ درصد به بالا خودرو تحویل خواهیم داد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور نیز در این جلسه اظهار کرد: انشالله به زودی در نیشابور درمانگاه ایثارگران و خانواده‌ی شهدا راه اندازی می‌شود و ما در شهرستان شرکت دانه های روغنی را داریم که مربوط به بنیاد شهید است اما می‌خواهیم، نیروهای این شرکت از خانواده‌ی شهدا و ایثارگران باشد.

چنارانی ادامه داد: اولین مدرسه‌ی پدران آسمانی در شهر نیشابور با توان فرزندان شاهد ساخته شد، دومین و سومین مدرسه هم در استان های ایلام و سیستان در حال راه اندازی است، ساخت این مدارس پیام روشنی دارد و آن هم این است که فرزندان شهیدان مانند پدران‌شان در یاری رسانی به مردم پای کار هستند.

ابوطالب جوان سرپرست معاونت استانداری و  فرمانداری نیشابور در این جلسه تصریح کرد: جامعه ی ایثارگر ما از چند استان کشور، بیشتر هستند من میخواهم، جایگاه مجموعه بنیاد شهید نیشابور ارتقاء یابد تا جمعیت کارکنان این مجموعه افزایش یابد.

‌سرپرست فرمانداری نیشابور اعلام کرد: کمیسیون جانبازان در مرکز استان برگزار می شود، ما بیش از ۷ هزار جانباز داریم خواهشمندم این کمیسیون در شهر نیشابور برگزار شود تا جانبازان نیشابوری متحمل زحمت نشوند.

‌جوان در خاتمه اضافه کرد: در خواست آخر اینجانب تبدیل عضویت خانواده های شاهد و ایثارگر که در ادارات مشغول به کار هستند، سریع تر انجام بگیرد تا به استخدام دولت در آیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه