English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

خون شهدا باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای ماربره که در گلزار منور شهدای صالح آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امروز در مجلسی حضور داریم و یاد و خاطره شهدای حادثه ای را گرامی می داریم که به جز در تاریخ ایران، در تاریخ هیچ جنگی نظیر چنین حوادثی وجود ندارد.

خون شهدا باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی اظهار داشت: چنین صحنه هایی بارها در استان ایلام تجربه شده است و مدعیان حقوق بشر بعد از چهل و سه سال، هیچگاه به جنایات خود اعتراف نکرده و نخواهند کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان ایلام افزود: در بمباران روستای ماربره ۵۸ نفر به شهادت رسیدند که ۵۴ نفر در روستا و چهار نفر در سایت نخجیر به بر اثر این  حادثه شهید شدند، به طوری که در میان شهدا فقط ۳۰ خردسال وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا چنین صحنه ای وجود ندارد که مادری همراه با جنین خود به شهادت برسد، گفت: خون شهدا باعث شد امروز نظام جمهوری اسلامی نظامی سربلند، در سراسر جهان باشد. در کمال مسرت و در کاخ کرملین، نماز اقتدار اقامه نموده و در همسایگی رژیم صهیونیستی، از ایران اسلامی دفاع نمائیم تا فرهنگ حاج قاسم، نه تنها در خاورمیانه، بلکه در دنیا انتشار یابد.

اسدی در ادامه تاکید کرد: صحنه هایی که در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس رخ داده است، باید همواره بازگو شوند تا برای آیندگان باقی بماند و بدانند ما چه خون هایی داده ایم تا امروز در آرامش و امنیت باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام همچنین خاطر نشان ساخت: اگر ملتی قدر تاریخ خود را نداند و آن را حفظ نکند، ملتی مرده است، ولی تاریخ ایران اسلامی همواره زنده است و در تاریخ زنده خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه