English

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

بهره گیری ۱۷۰۰ مددجوی کمیته امداد ازخدمات مشاوره در سال ۱۴۰۲

مدیرکل امداد استان قزوین گفت:مشاوران و روانشناسان همکار با کمیته امداد استان قزوین در سال گذشته به ۱۷۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد، خدمات مشاوره ارائه کردند.

بهره گیری  ۱۷۰۰  مددجوی کمیته امداد ازخدمات مشاوره در سال ۱۴۰۲
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره راه زندگی که به مناسبت فرارسیدن روز روانشناس برگزار گردید، بیان کرد: خدمات امداد به خانواده های ولی نعمت مختص خدمات معیشتی نمی باشد بلکه در بحث فرهنگی کمیته امداد به خانواده هایی که نیاز به مشاوره و روانشناس دارند نیز خدمات گسترده و خوبی را ارئه می نماید .

وی ادامه داد : در سال گذشته به ۱۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد خدمات مشاوره در زمینه های ازدواج ، مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ارئه گردید .

ایشان افزود : از این تعداد ۲۹ مورد در زمینه های حاد روانشناختی نظیر خودکشی ، ترک نحصیل ، اعتیاد و فراراز منزل بودند که از خدمات مشاوره ای استفاده کردند .

وی عنوان کرد : اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان در زمینه مشاوره هزینه صرف گردیده است .

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت : با توجه به گذشت یکسال از زمان افتتاح کلینیک مشاوره رز روند مشاوره باید مورد بازبینی قرار گیرد تا کار مشاوره با دقت و سرعت بیشتری انجام شود چون برخی موارد مراجعات مشاوره بسیار فوری و ضروری است و اگر در موعدمقرر و به سرعت رسیدگی نشود سبب اتفاقات جبران ناپذیری برای خانواده ها خواهد گردید .

ظاهری خاطر نشان کرد:مشاوران و روانشناسان این مجموعه باید با تشکیل جلسات هیات اندیشه ورز  به صورت کارگاهی روشهای عملی در درمان خانواده های آسیب دیده را پیدا و عملیاتی سازند .

در ادامه این نشست مشاوران حاضر به بیان نقطه نظرات و مشکلات موجود درزمینه ارائه خدمات مشاوره به خانواده ها پرداختند .

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از روانشناسان فعال در حوزه مشاوره تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه