English

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد؛

بسیج سازندگی پای کار خدمت به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی از همکاریهای مشترک کمیته امداد استان قزوین و بسیج سازندگی خبر داد.

بسیج سازندگی پای کار خدمت به نیازمندان
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ضمن فرارسیدن ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی و تقدیر از اقدامات ارزنده سازمان بسیج سازندگی در خدمت رسانی به خانواده های ولی نعمت بیان کرد : کمیته امداد حضرت امام (ره) همکاریهای بسیار خوبی مطابق با تفاهم نامه همکاری در رفع محرومیت زدایی با بسیج سازندگی دارد .

وی افزود : در سالهای ۱۰۴۰۱و ۱۴۰۲ ساخت و احداث ۴۶۳ واحد مسکن مددجویی را با بسیج سازندگی آغاز کردیم که در حال حاضر تعداد ۳۰۱ مسکن مددجویی که با همکاری بسیج سازندگی به بهره برداری رسیده و در اختیار مددجویان قرار گرفته است و مابقی در حال تکمیل و واگذاری می باشد .

وی عنوان کرد : در زمینه جوانی جمعیت و حمایت از سلامت خانواده در سال گذشته  تعداد ۱۷۰ سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی در اختیار نوعروسان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین قرار گرفته است .

مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت : توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر در مناطق کم برخوردار و شناسایی خانواده های ولی نعمت جهت ایجاد نیروگاه انرژی خورشیدی از جمله همکاریهای کمیته امداد با سازمان بسیج سازندگی می باشد که جهت خدمت به خانواده های ولی نعمت صورت پذیرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه