English

صدیقه خدیوی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی شد

با حکم سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «صدیقه خدیوی» به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی منصوب شد.

 صدیقه خدیوی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، با حکم سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور،  «صدیقه خدیوی» به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی منصوب شد.

صدیقه خدیوی پیش از این در سمت‌هایی چون مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی، معاونت تعاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و عضو شورای علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی فعالیت داشته است.

 انتصاب  بنیاد شهید  خراسان رضوی

متن حکم سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این انتصاب به شرح زیر است:

سرکار خانم صدیقه خدیوی

با سلام؛

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند سرکارعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی منصوب می‌گردید.

در این راستا انتظار می‌رود با استعانت از درگاه ایزد متعال و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت و قوانین مرتبط، علاوه بر تعظیم و تکریم ایثارگران و پاسداری از منزلت و حق عظیم آنان بر کشور، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها و باورهای فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در استان فراهم نمایید.

از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نمایم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر