English

معاون استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

مردم رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بودند

در سومین روز از دهه مبارک فجر آیین عطرافشانی مزار شهدا با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

مردم رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بودند

به گزارش خبرگزاری موج کرملنشاه، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، امروز(۱۴ بهمن) در آیین عطرافشانی گلزار شهدای کرمانشاه با بیان اینکه اقتدار امروز ایران ثمره خون شهداست، اظهار داشت: با گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی دستاوردها و اقدامات ارزشمندی را شاهد هستیم که موجب شکوفایی و قدرت کشور شده است. 

وی با بیان اینکه نقش مردم در پیروزی انقلاب را نباید هیچگاه از یاد برد، افزود: با جانفشانی و ایثار همین مردم بود که کشور توانست در مقابل توطئه‌ها و حوادث سالهای پس از انقلاب و همچنین هشت سال جنگ تحمیلی ایستادگی کند و امروز نیز این مردم به مانند وفاداری به امام راحل، پای بیعت خود با رهبر انقلاب ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات و فشارهای ناشی از تحریم ها تاکید کرد: در موقعیتی قرار داریم که به دنبال دسیسه‌های جدید برای کاهش قدرت ایران در منطقه هستند، لذا باید گردهم باشیم و با همراهی و وحدت خود دشمن را مایوس کنیم.

خوش‌اقبال در ادامه گفت: آنچنان که در دوران انقلاب و دفاع مقدس ایثار مردم به نظام اسلامی قدرت بازدارندگی بخشید، امروز نیز وجود قدرت نیروهای مسلح و هدایت‌های رهبر انقلاب، اقتدار و امنیت بازدارنده از تهدیدات دشمنان را به ارمغان آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه