English

سرهنگ پاسدارشکر عبدی:

لغو رژه نظامی در هفته دفاع مقدس / شهادت ۳هزار ۴۰۰ نفر در جنگ تحمیلی از استان اردبیل

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس استان اردبیل با توجه به لغو رژه هفته دفاع مقدس گفت: سال مراسم رژه به علت بیماری کرونا برگزار نخواهد شد اما رژه خدمت‌رسانی به مردم تعطیل نشده است.

لغو رژه نظامی در هفته دفاع مقدس / شهادت 3هزار 400 نفر در جنگ تحمیلی از استان اردبیل

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،سرهنگ پاسدار شکر عبدی در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: ۴۰ سال گذشته قدرت های بزرگ جهان بین دو کشور تقسیم می‌شد بلوک شرق و بلوک غرب اما پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات قدرتهای بزرگ را به هم ریخت این انقلاب الهی با رهبری امام خمینی توانست مسیر دنیا  را تغییر دهد.

وی افزود: قدرت های بزرگ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منابع خود را در ایران در خطر میدیدن به خاطر براندازی و بدنام کردن انقلاب اسلامی دست به هر کاری زدند تا به هر نحوی شده است نظام جمهوری اسلامی سقوط کنند که با رهبری امام راحل و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی تمام توطئه ها آنها خنثی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس اردبیل بیان کرد: استکبار جهانی در مرحله آخر دست به دامن صدام حسین شد صدام با تفکر خطرناک به دنبال قدرت رسیدن خود در منطقه بود که با حمایت کشورهای خارجی و خرید تجهیزات نظامی، دریای و هوایی اعلام حمله به خاک مقدس ایران کرد کشوری که تازه انقلاب کرده بود و خود در داخل درگیر مخالفان ملی مذهبی  و کمونیست ها بود وارد جنگ نابرابر هشت ساله شد.

هدف صدام حسین جداسازی خوزستان از ایران بود

عبدی تصریح کرد: هدف اصلی حمله صدام حسین به ایران جدا کردن خوزستان بود و در کنار آن تلاش می کرد آروند رود  از ایران بگیرد که با رشادت جوانان ایرانی و رهنمود های امام خمینی، نتوانست به هدف خود برسد.

شهادت 3هزار 400 نفر در جنگ تحمیلی از استان اردبیل

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس استان اردبیل با اشاره به شهادت ۳۴۰۰ نفر در جنگ هشت سال دفاع مقدس از استان اردبیل گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر از استان اردبیل ۳ هزار ۴۰۰ نفر به درجه رفع شهادت نائل شدند.  به فرموده امام راحل ما در جنگ ریشه های انقلاب را تقویت کرده ایم.

 عبدی با توجه  آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس در استان اردبیل  برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه آغاز خواهد شد که تمامی برنامه‌های این هفته تدوین و تنظیم شده است. شعاری که امسال برای این هفته انتخاب شده  "ما قوی هستیم" است.

وی ادامه داد: برنامه ها و مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

لغو رژه نظامی هفته دفاع مقدس

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس استان اردبیل با توجه به لغو رژه هفته دفاع مقدس گفت: سال مراسم رژه به علت بیماری کرونا برگزار نخواهد شد اما رژه خدمت‌رسانی به مردم تعطیل نشده است.

 عبدی اضافه کرد: امسال به دلیل ویروس کرونا و بالا بودن سن پدر و مادر شهیدان و جلوگیری از انتقال این بیماری طرح" آبروی محله افتخار کوچه" در محل زندگی شهیدان  برگزار خواهد شد.

ویزیت برای تمام مردم رایگان در 31 شهریور ماه

وی تصریح کرد: روز ۳۱ شهریور ماه در درمانگاه های سپاه استان اردبیل ویزیت برای تمام مردم رایگان خواهد بود و همشهریان می تواند از این خدمات استفاده کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس استان اردبیل بیان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه  در قالب ۷۲ نوع برای هفته دفاع مقدس در سطح استان اردبیل پیش‌بینی شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه