English

ذکی الله خوشبخت:

انتقام سخت حق مسلم ایران است

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان اردبیل گفت: گرفتن انتقام سردار رشید اسلام سردار شهید قاسم سلیمانی حق مسلم ایران است زیرا ما شخصیت بزرگی را از دست داده ایم.

انتقام سخت حق مسلم ایران است

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،سرهنگ ذکی الله خوشبخت  نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان اردبیل در مراسم یادواره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی ضربه و خسران بسیار بزرگی به مردم ولایتمدار و غیور ایران اسلامی و همچنین بر جبهه و محور مقاومت وارد کرد.

وی افزود: مردم در مقابل این‌ گونه ضایعه عظیم خواستار ایستادگی و مقابله عظیم و در کل انتقامی سخت از دشمنان و استکبار جهانی بودند و مسئولان نیز باید به خواسته مردم در خصوص انتقام سخت عمل می‌کردند.

خوشبخت تصریح کرد: انتقام سخت حق ایران بود چراکه ما ضرر کرده‌ایم و شخصیت مجاهد بسیار بزرگ و طراح و معمار جبهه مقاومت را از دست داده‌ایم بنابراین باید انتقام سختی از دشمنان می‌گرفتیم.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان اردبیل بیان کرد: انتقام سخت از دشمنان آغاز شده است و مقام معظم رهبری نیز بر این نکته اشاره کردند که اگرچه ما باید عملیاتی را شروع می‌کردیم اما این یک سیلی است و انتقام سخت برابر با اخراج مستکبران از منطقه است.

وی اظهار کرد: پیام حضور پرشور و میلیونی مردم ولایتدار و شهید پرور ایران در سراسر در آیین‌ها و مراسمات گرامیداشت و بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی به استکبار جهانی این است که استکبار جهانی باید از منطقه خارج شود.

خوشبخت ادامه داد: حضور میلیونی و گسترده مردم در مراسمات و آیین‌های بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پویایی و حرکت انقلاب اسلامی به سوی جلو را به نمایش گذاشت.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است

 سرهنگ حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: مطابق بیانات مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست بنابراین باید برنامه‌های گرامیداشت و بزرگداشت شهدا و به ویژه یادواره‌های شهدا را در اولویت قرار دهیم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه امروزی است بنابراین باید اجرای برنامه‌هایی در راستای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دستور کار قرار دهیم.

نوری عزت و امنیت ایران اسلامی را مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان عنوان کرد و تصریح کرد: امروز عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت و جانفشانی‌های شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم که جان خود را در مقابل تجاوزگران سپر کردند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ استان اردبیل ۲۶۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و ۲۱ شهید والامقام متعلق به شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان است که یاد این شهدا برای همیشه در تاریخ کشور جاودان می‌ماند.

وی اظهار کرد: صحنه عاشورا هزاران بار در دوران دفاع مقدس تکرار شد چراکه شهدای ما همچون شهدای عاشورا رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیاری را از خود به نمایش گذاشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه