English

سرهنگ حسن نوری:

یادواره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در پارس‌آباد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد از برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان پارس‌آباد مغان خبر داد.

یادواره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵  در پارس‌آباد برگزار می‌شود

سرهنگ حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آبا در گفت‌وگو با خبرنگار موج اردبیل اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی در عرصه کنونی کشور زنده نگه داشتن یاد شهدا است چرا که اقتدار و امنیت کنونی کشور در سایه خون شهدا رقم خورده و ما با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی چهره‌ای بین‌المللی و در سطح جهان شناخته شده بود و دژ محکمی در برابر دشمنان اسلام بود که در برابر مستکبران جهان ایستادگی می‌کرد.

نوری تصریح کرد: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان پارس‌آباد مغان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه این مراسم معنوی با حضور پرشور و باشکوه آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود ادامه داد: این مراسم معنوی روز پنجشنبه 19 دی ساعت 10:30 صبح با سخنرانی نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان اردبیل در مسجد جامع شهرستان پارس‌آباد مغان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در عملیات‌های کربلای 4 و 5 استان اردبیل 267 شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که یاد این شهدا برای همیشه در تاریخ کشور جاودان می‌ماند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه