English

حجت‌الاسلام سید اسماعیل احمدی:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاکم قلب ها بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان ما و حاکم قلب ها بود.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاکم  قلب ها بود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام سید اسماعیل احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد در مراسم شام غریبان سردار شهید سلیمانی در پارس‌آباد برگزار شد اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان ما بود و بر قلب ها حکومت می کرد.

وی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی راه ظهور را هموارتر کرد افزود: به برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، فرهنگ مقاومت در عالم غوغا می‌کند و خون مظلوم این شهید مسیر ظهور را هموار کرد.

احمدی رمز محبوبیت سردار رشید اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را اخلاص و یکرنگی دانست و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی را ولایت‌مداری، با خدا بودن و یکرنگی با مردم در کنار نزدیک به 40 سال جهاد و مبارزه کردن به این جایگاه رساند و گذشت زمان سردار دلها را تغییر نداد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی محبوب دلها بود بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب دلها بود چرا که همانند شهدا زندگی می‌کرد و در پایان نیز به کاروان همرزمان شهیدش وصل شد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا پابرجا و در اوج اقتدار و صلابت است، عنوان کرد: خون شهیدان جریان ساز است و لذا باید بدانیم که خون پاک شهیدان اثرگذاری به‌واقع مهمی در بین مردم و آحاد جامعه خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی