English

حسینعلی عمادی در گفتگو با موج خبر داد:

برگزاری اولین سوگواره هنری با نام "انتقام سخت " در خمینی شهر

مسئول انجمن نمایش آیینه شهرستان خمینی شهر از برگزاری اولین سوگواره هنری با نام "انتقام سخت "در سینما فرهنگ خمینی شهر خبر داد.

برگزاری اولین سوگواره هنری با نام "انتقام سخت " در خمینی شهر

حسینعلی عمادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت:هدف از برگزاری اولین سوگواره هنری با نام انتقام سخت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و ادای احترام به شهدای اسلام و شهدای مقاومت است.

وی اظهار کرد: آرامش خود را مدیون فداکاریهای شهدا و خانواده های ایثارگران و جانبازان می دانیم و باید تمام‌تلاش خود را برای پاسداشت نام و یاد آنها و ادامه دادن راه آنها به کار بندیم.

 مسئول انجمن نمایش آیینه شهرستان خمینی شهر گفت: اولین سوگواره هنری با نام انتقام سخت با حضور فرماندار انقلابی شهرستان و فرماندهی توپخانه 55ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد مردم عاشق ولایت و شهدا در سینما فرهنگ خمینی شهر  برگزار شد.

به گزارش موج، سوگواره "انتقام سخت" با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و کانون قرآنی ذکرالرحمه و انجمن آیینه نمایش شهرستان با مدیریت سینما فرهنگ و جشنواره مردمی عمار با اجرای برنامه تعزیه خوانی توسط گروه تعزیه داران فاطمیون و همخوانی گروه تواشیح بین المللی شمیسا و مداحی مادحین و شعرخوانی میلاد حبیبی و آسترکی ودیگر برنامه ها جهت بزرگداشت شهدای مقاومت و سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه