English

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرمرشدی:

لیبرالیسم دیگر جایی در کشور ندارد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر مرشدی اظهار کرد: لیبرالیسم دیگر در کشور جایی ندارد و مجاهدان در راه خدا و شجاعان باید بر مسند خدمت بنشینند.

لیبرالیسم دیگر جایی در کشور ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر مرشدی در مراسم بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی نماز جمعه خمینی شهر گفت : به زودی دست انتقام‌ملت ایران از آستین بیرون خواهد آمد و دشمن احمق منطقه را به سزای اعمال شنیع خود خواهد رساند.

وی به حضور مسلمانان و مردم منطقه در کشورهای دوست و همسایه و حتی کشورهای اروپایی اشاره کردو ادامه داد: سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس آن چنان درمحبت یکدیگر ذوب بودند که برای شناسایی پیکرهایشان آزمایش  dnaانجام دادند و این استقبال بی نظیر دلالت از اخلاص مردان راه خدامی دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی  افزود: حاج قاسم سلیمانی موفق به دیدار سران احزاب عراق و نخست وزیر عراق و نیروهای حماس نشد اما ظرف کمتر از بیست و چهار ساعت موفق به تصویب خروج نیروهای آمریکایی از منطقه عراق شد.

وی  باارزش بودن کفش سردار سلیمانی در برابر وجود ترامپ را یک حقیقت برشمرد و اضافه کرد: در منطقه جریاناتی در حال رخ دادن است که لرزه  را بر جان سران آمریکایی انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین میر مرشدی گفت: آمریکایی ها کشورهای زیادی را برای میانجیگری واسطه کردند اما حضور میلیونی مردم حکایت از انتقام و خونخواهی آزادمردان جهان دارد و ملت آمریکا ابراز کرده است که ما خواهان جنگ جدید نیستیم.

کارشناس مسائل سیاسی به اقتدار کشور ایران در مسائل هسته ای اشاره نمود و تصریح کرد: علی رغم‌ اینکه نمایندگان مجلس پالرمو و FATF راامضا کرده بودند و با مخالفت شورای نگهبان روبرو شدند در دوره بعدی نمایندگانی که ازFATF  حمایت کردند خبیث هستند و باید از صفحه انتخابات محو شوند.

حجت الاسلام میرمرشدی تاکید کرد: لیبرالیسم دیگر در کشور جایی ندارد و امورات کشور باید به دست مجاهدان در راه خدا و شجاعان انقلاب بیفتد.

وی همچنین اظهار کرد: مجاهدانی که چهل سال برای انقلاب زحمت کشیدند وخون دل خوردند باید بر مسند خدمت بنشیننند و دریوزگان و دوتابعیتی ها و کسانی که فرزندانشان در کشورهای بیگانه زندگی می کنند جایی در ایران برای نشستن بر مسند قدرت و مسئولیت ندارند و در اسفند امسال باید ریشه لیبرالیسم خشک شود.

حجت الاسلام میرمرشدی  گفت: امسال در حالی وارد چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می شویم که همزمان با چهلمین روز پرکشیدن سردار رشید اسلام است.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی چشم بصیرت همگان را باز و دهان منتقدان را شکست و دیگر کسی جرات مذاکره با دشمنان ندارد و به رییس جمهور و وزیر خارجه اعلام می کنیم یاران مقاومت نخواهند گذاشت دیپلماسی انفعال در شور جریان داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه