English

حاجی بابایی در گفتگو با موج:

شهادت سپهبد سلیمانی نشان دهنده افول آمریکایی ها در منطقه است

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ ایران به اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی کوبنده و دقیق خواهد بود.

 شهادت سپهبد سلیمانی نشان دهنده افول آمریکایی ها در منطقه است

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی ، اظهار داشت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی بسیار ضعیف و مفتضحانه و از روی یاس، ناامیدی و عدم موفقیت در منطقه اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به بن بست رسیده است، ادامه داد: آمریکا آبروی نداشته خود را در میان ملت ها برد لذا دیگر هیچ کس در دنیا نمی تواند به آنها اعتماد کند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به استیضاح ترامپ، گفت: آمریکا می خواست یک اقدامی را با هزینه بسیار بالا انجام دهد و از بن بست بیرون آید لذا موفق نشد.

بیشتر بخوانید: 

شهادت سپهبد سلیمانی نشان دهنده استیصال آمریکاست

وجب به وجب خاک خاورمیانه برای آمریکایی ها نا امن خواهد شد

شهادت سردار سلیمانی آغاز پیروزی بر توطئه های غرب و سقوط رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد بود

حاجی بابایی تصریح کرد: آمریکا یک کشور بی فرهنگ زورگویی است که محبوب ترین  انسان ها نزد ملت ها را به شهادت می رساند و منفور ترین آدم ها مثل داعش را حمایت میکند.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران به این مسئله قطعا کوبنده، مدبرانه، عاقلانه و دقیق خواهد بود؛  گفت: شهادت سپهبد سلیمانی نشان داد که آمریکایی ها در منطقه با افول مواجه اند و حتی سخنان آنها دیگر نافذ نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه