English

آیت‌الله طباطبایی نژاد:

دولتمردان از ظرفیت مدیران جوان برای حل مشکلات استفاده کنند

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت:دولتمردان از ظرفیت مدیران جوان برای برطرف کردن مشکلات مردم استفاده کنند.

دولتمردان از ظرفیت مدیران جوان برای حل مشکلات استفاده کنند

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گردهمایی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان ضمن تسلیت شهادت سردا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه دولتمردان از ظرفیت مدیران جوان برای برطرف کردن مشکلات مردم استفاده کنند، گفت: کسانی که به دنبال احیاء امر به معروف و نهی از منکر هستند باید از ظرفیت و استعداد جوانان بهره بگیرند.

وی گفت: وقتی انسان این شور و هیجان را به خاطر شهادت این شهید عزیز و بزرگوار در نقاط مختلف کشور و جهان می‌بینید به یاد آیه 96 سوره مریم می‌افتد که می‌فرماید: دلها دست خدا است و وقتی انسان ایمان داشته باشد و عمل صالح انجام داده باشد خداوند محبت او را در دل بقیه انسانها قرار می‌دهد و در نظر خلق و حق محبوب می‌گرداند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: فلسفه محبت به اهل بیت (ع) و بقیه بزرگان دین نیز همین است، این که یادشان فراموش نمی‌شود و همواره در دل انسان‌های پاک هستند به همین دلیل است که ان‌شاءالله خداوند روح این شهدا را با حضرت زهرا (س) و حضرت اباعبدالله (ع) محشور کند و به ما توفیق دهد که راه این بزرگوار را ادامه دهیم.

آیت الله طباطبائی نژاد گفت: ان‌شاءالله به زودی پاسخ در خور شأن ترامپ ملعون پلید و اصحاب او که از همه ملعونان پلیدترند و به هیچ واقعیتی و حتی قانون‌هایی مثل حقوق بشر که خودشان مصوب کردند و ادعا دارند معتقد نیستند از سوی پروردگار و با امدادهای غیبی خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در امر احیاء امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: کسانی که به دنبال احیاء این واجبات الهی هستند باید از ظرفیت و استعداد جوانان بهره بگیرند؛ همچنین دولتمردان با استفاده از این ظرفیت، می‌توانند مشکلات مردم را ساماندهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه روحانیون در احیا امر به معروف و نهی از منکر پیشگام باشند، افزود: همه مردم نسبت به این واجب الهی مسئول هستند و باید بر یکدیگر نظارت داشته باشند و جلوی کار بد را بگیرند و نسبت به کار خوب تشویق داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: احیاء امر به معروف فقط این نیست که همه بدانند امر به معروف و نهی از منکر یک واجب دینی است، بلکه به نظر بنده احیاء آن به اجرای این دستور الهی است و فقط دانستن و باور داشتن لزوم این واجب الهی کفایت نمی‌کند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت مدارا کردن و محبت کردن به مردم در امر به معروف و نهی از منکر گفت: اسلام درباره مدارا کردن با مردم سفارش زیادی دارد؛ همه ما بر اساس دستورات دینی نسبت به راهنمایی یکدیگر وظیفه داریم و باید این وظیفه، با محبت و مدارا همراه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه