English

حبیب کوهی:

لیست شورای اصوالگران ۲۲ دی ماه اعلام می شود/ آماده مناظره با رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل هستم

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: بعد از تایید صلاحیت شورای نگهبان لیست احزاب اصوالگران استان اردبیل اعلام می شود و هر کدام از این 6 نفر در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین در این مرحله رد صلاحیت شدند از لیست اصوالگران حذف خواهند شد.

لیست شورای اصوالگران 22 دی ماه اعلام می شود/ آماده مناظره با رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل هستم

حبیب کوهی دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل گفت: اول  از همه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ملت رشید ایران تسلیت عرض می کنم. دشمنان اسلام و مسلمانان بدانند که راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و انتقام سخت از عواملان این جنایت خواهیم گرفت و این خواسته تمام ملت ایران است.

*برگزاری همایش بزرگ اصوالگران اردبیل

وی از برگزاری همایش بزرگ اصوالگران اردبیل خبردادو گفت: اواخر دی ماه شورای هماهنگی احزاب اصوالگران همایش بزرگ اصوالگران و احزاب استان اردبیل با سخنران کشوری در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن در روزهای آینده اعلام می شود.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل درباره ارایه لیست شورای هماهنگی احزاب اصوالگران استان گفت: بعد از تایید صلاحیت شورای نگهبان لیست احزاب اصوالگران استان اردبیل اعلام می شود و هر کدام از این 6 نفر در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین در این مرحله رد صلاحیت شدند از لیست اصوالگران حذف خواهند شد.

کوهی با اشاره به  ارائه لسیت جداگانه احزاب اصوالگران  استان اردبیل بیان کرد: هر جریان سیاسی که اساسنامه شورای هماهنگی اصوالگران امضا کرده است و در این ائتلاف حضور دارد اگر لیست کاندیدا جداگانه ارایه دهد غیر قانونی است.

*اصلاح طلبان چهره های قوی و شاخص در لیست خود قرار دهند

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل درباره جریان اصلاح طلبان  گفت: جریان رقیب هم در حال برنامه ریزی برای انتخابات است و به نظر بنده هر چقدر اصلاح طلبان چهره های قوی و شاخص در لیست خود قرار دهند در کنار اینکه  مشارکت مردم افزایش پیدا می کند باعث رقابت سالم در دو جریان سیاسی می شود.

 کوهی ادامه داد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار حساس است  به خاطر شرایط ایران در منطقه و بحث سنگین  تحریم ها و مشکلات معیشتی مردم این مسائل دلسوزان نظام جمهوری اسلامی  را نگران کرده است و از این موضوع دشمنان داخلی و خارجی از این شرایط به وجود آمده خوشحال هستند که مشارکت مردم در این دوره از انتخابات کم رنگ خواهد بود.

وی اضافه کرد: مردم کشورمان بار ها به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کرده اند در شرایط های مختلف همیشه پشت ولایت هستند و این بارهم ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی این را تکرار خواهند کرد. احزاب های سیاسی در این دوره از انتخابات قدرتمند حاضر خواهند شد.

 

آماده مناظره با رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل هستم

کوهی در ادامه گفت: به عنوان دبیر جبهه ایستادگی آماده مناظره با حضور اصحاب رسانه و مردم با آقای  محمدباقر فلسفی رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل هستم.

 وی اضافه کرد: جریان اصلاح طلبان که در راس قدرت هستند باید به سوالات مردم و احزاب پاسخ دهند نه اینکه بزرگ ترین افتخاراش دست دادن با رئیس جهمور باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه