English

سردار مجتبی فدا:

شهادت سپهبد سلیمانی راه مقابله با رژیم صهیونیستی را تقویت کرد

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: با شهادت سپهبد سلیمانی راه مقابله با رژیم صهیونیستی تقویت و همچنین سرعت شمارش نابودی اسرائیل و آمریکا دو چندان خواهد شد.

شهادت سپهبد سلیمانی راه مقابله با رژیم صهیونیستی را تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا  در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در یزدانشهر نجف آباد گفت: تمام امکانات و اقدامات آمریکا در ۴۰ سال گذشته به کار گرفته شد تا امنیت رژیم صهیونیستی برقرار باشد، اما به لطف خدمات شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافعان حرم سنگرهای مقابله با دشمن تا پشت سواحل مدیترانه رسیده است.

وی ادامه داد: ایرانی‌ها در طول تاریخ دو بار به سواحل مدیترانه رفتند، یک بار قبل از اسلام و یک بار هم در شرایط کنونی این اتفاق افتاد؛ این چیزی به غیر از شجاعت و درایت و قابلیت سردار سلیمانی و هدایت مدبرانه رهبر انقلاب نبود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سردار سلیمانی یک عارف به تمام معنا، قاری قرآن و مداح بود و همچنین ۴۱ سال تمام ننشست و همواره به کشور و اسلام خدمت کرد.

سردار فدا خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی در هیچ دانشگاه نظامی درس نخوانده بود، اما از بسیاری از سران نظامی متبحرتر بود؛ او عاشق مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و خود را مدافع مردم مظلوم منطقه و مردم مناطق محروم می دانست.

وی تصریح کرد: او همیشه همراه خانواده شهدا و عاشق شهدا بود، هر کجا که می رفت از شهدا استمداد می کرد تا واسطه ای شوند که شهادت نصیب او شود؛ حاج قاسم هر ماه به اصفهان می آمد و بر سر مزار پاک شهید حاج احمد کاظمی می نشست.

سردار فدا گفت: قاسم سلیمانی در جنگ در کنار حسین خرازی و احمد کاظمی می جنگید و در ادامه هم پرچم مبارزه را بر زمین نگذاشت، او پس از جنگ به سیستان رفت و فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی شد؛ از سال ۷۶ هم با حکم فرمانده کل قوا سپاه قدس به ایشان به عنوان دومین فرمانده این نیرو واگذار شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: زمانی که سردار سلیمانی این نیرو را تحویل گرفت اطراف ایران سرشار از حمله به کشورها و ناامنی بود،  حاج قاسم بود که باعث شد آمریکا در برابر عراق در جنگ فرسایشی در باتلاق فرو برود، در واقع آمریکا انتقام تمام شکست های خود را گرفت.

وی خاطر نشان کرد: سران آمریکا به دنبال خاورمیانه جدید بودند تا همه مطیع آن ها باشند و از طرفی می خواستند دولت هایی حامی خود به وجود بیاورد، اما سردار سلیمانی بود که در مقابله این اقدامات ایستاد و تانک های پیشرفته و مجهز مرکاوا را در لبنان زمین گیر کرد.

سردار فدا ادامه داد: این بزرگ مرد گروه های تکفیری را در منطقه خاک کرد و شکست داد و آن ها را از اطراف کربلا و سامرا و کاظمین و بغداد دور کرد؛ در حالی که داعش تا پشت دروازه های بغداد رسیده بود.

وی افزود: جبهه مقاومت و بسیج جهان اسلام با اقدامات این فرمانده تقویت شد و حشدالشعبی در پی این کارها در عراق ایجاد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: خون قاسم سلیمانی باعث وحدت ملی و همچین اتحاد ایران و عراق شد.

سردار فدا گفت: خوشحالی ضد انقلاب و مزدوران آمریکایی لحظه ای و زود گذر است و طولانی نمی شود، انتقام سختی در زمان و مکان و جغرافیای مناسب خواهیم گرفت.

فزمانده سپاه استان اصفهان گفت: راه مقاومت و خط مبارزه با رژیم صهیونیستی و آل سعود و آمریکا در دل منطقه دو چندان خواهد شد و ان شاءالله فرمانده جدید نیروی قدس و رزمندگان مختلف جبهه مقاومت چنان ضربات کاری به آمریکا وارد خواهند کرد که روز روشن آن ها به شب تیره و تار تبدیل خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی