English

مالک رحمتی:

امروز رسانه‌ها از مهمترین منابع قدرت محسوب می‌شوند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: باید قبول کنیم که در جبهه حق، به علت کم‌توجهی به نقش اثرگذار رسانه، از این حوزه عقب مانده‌ایم.

امروز رسانه‌ها از مهمترین منابع قدرت محسوب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی عنوان کرد: در شرایط امروز جهان، نیازمند اثرگذارترین تولیدات رسانه‌ای برای معرفی حضرت رضا (ع) به جهان هستیم که این مهم در آستان قدس رضوی با طراحی برنامه‌هایی همچون جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) در حال تحقق است.

رحمتی در ادامه این سخنان اضافه کرد: امروز رسانه‌ها از مهمترین منابع قدرت محسوب می‌شوند که استکبار جهانی  از این ابزار برای تسلط بر جهان نهایت استفاده را می‌کند و متأسفانه برخی دولت‌های استکباری با دروغ، فریب و جنگ روانی، قدرت رسانه را در دست گرفته اند و در صدد تقویت جبهه باطل و استثمار جدیدی هستند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: باید قبول کنیم که در جبهه حق، به علت کم‌توجهی به نقش اثرگذار رسانه، از این حوزه عقب مانده‌ایم و مسئولیت سنگینی بر دوش اهالی و فعالان عرصه رسانه قرار گرفته است؛  باید با کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی و با اقدامات ابتکاری و نوآورانه و استفاده از ظرفیت مردمی کار جهادی انجام داد و با ابزار در اختیار، برای تحقق گام دوم انقلاب گام برداشت.

وی همچنین افزود: آستان قدس رضوی اهتمام ویژه به مقوله رسانه و فعالیت‌های هنری دارد گفت: جهان، تشنه علم است و ویژگی بارز امام رضا (ع)، عالم آل محمد بودن ایشان است که باید این ویژگی را به جهانیان بشناسانیم و دین اسلام و مکتب تشییع و سبک زندگی رضوی را به دنیا معرفی کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد و گفت: این مهم، کاری بزرگ و بسیار اثرگذار است که با استفاده از ابزار رسانه و هنر و نگاه دقیق کارشناسی و علمی امکان‌پذیر است.

رحمتی در خاتمه تاکید کرد: فراگیری معارف اهل بیت (ع) و تبلیغ آن احیای امر ائمه معصومین (ع) است و بهترین راه تسخیر قلوب و جذب مردم به‌سوی معرفت معصومین (ع) تبلیغ و گسترش سخنان گهربار ایشان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه