English

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان هشدار داد:

میزان ارتباط مدیران با رسانه‌ها در ارزیابی‌ها لحاظ خواهد شد

حسین خوش‌اقبال با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی دستگاه‌ها نسبت به اتفاقات و رویدادها تأکید کرد: حتماً با مدیرانی که نسبت به مسائل حوزه‌های خود پاسخگویی به افکار عمومی ندارند برخورد خواهد شد.

میزان ارتباط مدیران با رسانه‌ها در ارزیابی‌ها لحاظ خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه در شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه اظهار داشت: میزان ارتباط و تعامل مدیران دستگاه‌ها با رسانه‌ها در شاخص‌های ارزیابی عملکرد لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی‌ها در تشکیلات ادارات مهم باید دیده شود تصریح کرد: تا جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در حد و اندازه شایسته‌اش دیده نشود یقیناً سایر رسانه‌ها نیز واقف به این اهمیت نخواهند بود.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه با تأکید بر به‌کارگیری نیروهای خلاق و دارای اندیشه در بدنه روابط عمومی‌ها افزود: قصور و کوتاهی مدیران در پاسخگویی در کم‌رنگ شدن نقش روابط عمومی‌ها مؤثر بوده است.

خوش‌اقبال در ادامه با اشاره به شرایط روز جامعه اظهار داشت: متأسفانه قصورهایی از سوی برخی مدیران در ایفای وظایف خود دیده می‌شود انتظار می‌رود که تلاش‌ها در سال پایانی دولت به‌مانند روزهای ابتدای دولت باشد و باید رسانه‌ها مطالبه گر این خواسته مردم از مدیران شوند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان بابیان اینکه اگر شرایط درک نشود مطمئن باشید که وضعیت سخت‌تر خواهد شد تصریح کرد: پاسخگویی وظیفه مدیران است و حق پرسش هم به رسانه‌ها بازمی‌گردد؛ باید به مردم ثابت کنیم که مثل روز اول تلاش می‌کنیم.

بی‌تفاوتی مدیران در پاسخگویی موجب موج‌سواری معاندان می‌شود

خوش‌اقبال دستگاه‌ها با انتقاد از کوتاهی برخی دستگاه‌ها و مدیران در پاسخگویی به حوادث و رخدادها تأکید کرد: لازم است که مدیران به نحو مناسب و به‌موقع پاسخگوی انتقادات باشند چرا پاسخگویی دیرهنگام و بی‌تفاوتی موجب موج‌سواری شبکه‌های معاند می‌شود. از راه‌های مقابله با جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای هماهنگی دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی به‌موقع برای پاسخگویی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این شرایط نیازمند ورود مؤثر رسانه‌ها هستیم و اگر می‌خواهیم مردم با امید باشند نیاز به‌پای کار آمدن بزرگان و رسانه‌ها برای ایجاد امید و اعتماد داریم.

بابیان خدمات نظام در استان مردم را امیدوار می‌کنیم

رئیس کمیته امنیتی- انتظامی ستاد مدیریت کرونای استان با اشاره به وضعیت بحرانی کرمانشاه در بیماری کرونا گفت: رسانه‌ها در بحث پروتکل بهداشتی بیشتر ورود داشته باشند و چهره‌های ذی‌نفوذ و مرجع اجتماعی نیز در دعوت مردم به رعایت پروتکل‌ها با اهتمام بیشتری ورود کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه رسانه‌ها محرکی برای رسیدن مردم به موج امیدواری باشند افزود: علیرغم مشکلات اقتصادی، اتفاقات خوبی در استان شکل‌گرفته به‌ویژه در موضوع بازسازی و رونق مناطق زلزله‌زده که لازم است اطلاع‌رسانی مناسب و شایسته‌ای از خدمات نظام و دولت در استان صورت بگیرد.

خوش‌اقبال بابیان اینکه "باید باصداقت از مردم درجاهایی که قصور داشته‌ایم عذرخواهی کنیم" افزود: در مقابل این خدمات و پیشرفت‌هایی نیز بوده و در همین شرایط سخت طرح‌های مهمی در استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که اطلاع‌رسانی آن موجب امیدواری مردم می‌شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه همچنین تأکید کرد: امروز دستگاه و نهادی موفق است که در اجرای پروژه‌های خود پیوست رسانه‌ای داشته باشد در این راستا نقش روابط عمومی‌ها بسیار پررنگ و مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه