English

در دهه وقف سال جاری صورت گرفت؛

صدور ۲۲ سند جدید برای موقوفات شهرستان هرند و جرقویه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هرند و جرقویه از صدور 22 سند تک برگی برای موقوفات شهرستان هرند و جرقویه در دهه وقف امسال خبر داد.

صدور 22 سند جدید برای موقوفات شهرستان هرند و جرقویه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام سید علی طباطبایی با اشاره به صدور اسناد برای موقوفات این بخش اظهار داشت: در دهه وقف امسال 22 سند جدید برای موقوفات این بخش صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد 13 سند کاربری مذهبی و 6 سند نیز کاربری خدماتی داشته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هرند و جرقویه با بیان اینکه مساحت موقوفات با کاربری خدماتی که در دهه وقف سند دار شده 829 متر مربع و برای بخش مذهبی 8 هزار و 907 متر بوده است، ابراز داشت: ارزش ریالی اسناد با کاربری خدماتی نیز 600 میلیون تومان بوده است.

وی همچنین به صدور سند یک واحد تجاری موقوفه در شهرستان هرند و جرقویه به مساحت 343 متر اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این موقوفه  800 میلیون تومان برآورد شده است.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه دو سند برای موقوفات با کاربری فرهنگی نیز در شهرستان هرند و جرقویه صادر شده است، اضافه کرد: مساحت این موقوفات 208 متر مربع و ارزش ریالی این موقوفات نیز 400 میلیون تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه موظفی امسال اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هرند و جرقویه 10 سند بوده است، ابراز داشت: این در حالی است که تاکنون بیش از دو برابر این موظفی محقق شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان هرند و جرقویه افزود: علاوه بر اسناد جدید یک سند تبدیلی نیز در شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه نیات همه موقوفات سند دار شده در سال جاری در شهرستان هرند و جرقویه عام المنفعه بوده است، تصریح کرد:‌ سند دار شدن این موقوفات می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری از موقوفات داشته باشد.

حجت الاسلام طباطبایی اضافه کرد: تاکنون نیز نقشه برداری 28 موقوفه در شهرستان انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری سند این واحدها نیز صادر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه