English

محمدجعفر صادقی:

انجام تزریق بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن در مشهد

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: مردم عزیز درخواست می‌کنیم در اولین فرصت برای واکسیناسیون اقدام کرده تا دچار پیک بعدی کرونا و آمار بالای بیماران و مرگ و میر نشویم.

انجام تزریق بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدجعفر صادقی مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: تا کنون دو میلیون و ۸۳۵ هزار و ۴۰۷دز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است که این رقم حدود ۵۷درصد جمعیت هدف است.

صادقی در ادامه افزود: از آغاز واکسیناسیون ، ۲میلیون و ۱۴هزار و ۲۵۱ نفر دز اول را دریافت کرده اند و ۸۲۱ هزار و ۱۵۶نفر نیز دز دوم واکسن خود را در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت کرده اند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: برای ایجاد ایمنی در بین افراد جامعه باید حداقل ۷۵درصد مردم واکسینه شوند.

وی همچنین اظهار کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه ۳میلیون و ۵۰۰ هزار نفر افراد ۱۸سال به بالا هستند که مشمول واکسیناسیون قرار می‌گیرند از همین رو از مردم عزیز درخواست می‌کنیم در اولین فرصت برای واکسیناسیون اقدام کرده تا دچار پیک بعدی کرونا و آمار بالای بیماران و مرگ و میر نشویم.

 صادقی در خاتمه تصریح کرد: در جمعیت ۱۷تا۱۸ سال نیز ۷۰هزار و ۱۵۱نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه ساکن هستند که تا کنون ۲۸درصد آنها واکسینه شدند و در جمعیت ۱۶تا۱۷ ساله نیز ۱۷۵هزار و ۹۶۴نفر حضور دارند که تاکنون ۱۲درصد آنها واکسینه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه