English

وال استریت ژورنال:

مطالعه واکسن فایزر در زنان باردار به تعویق افتاده است

مطالعه واکسن «فایزر - بایُن‌تک» برای تعیین نحوه تأثیر واکسن کووید 19 بر زنان باردار به دلیل کند شدن ثبت‌نام و دستورالعمل‌های جدید واکسیناسیون به تعویق افتاده است.

مطالعه واکسن فایزر در زنان باردار به تعویق افتاده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وال‌استریت ژورنال، مطالعه واکسن فایزر - بایُن‌تک برای تعیین نحوه اثربخشی آن بر زنان باردار به دلیل کند شدن ثبت نام و دستورالعمل‌های جدید واکسیناسیون به تعویق افتاده است.

سخنگوی شرکت آمریکایی فایزر  در بیانیه‌ای از طریق ایمیل گفت: «ما ثبت نام خود را در ایالات متحده متوقف کرده‌ایم زیرا توصیه می‌شود واکسیناسیون زنان باردار را تشویق کنیم و در حال بررسی گزینه‌هایی در مورد امکان مطالعه تاثیر تزریق واکسن فایزر به این گروه از خارج از ایالات متحده و کشورهایی هستنیم که چنین توصیه‌ای در آنها وجود ندارد».

واکسن فایزر

وال استریت ژورنال گزارش داد، شرکت فایزر آزمایش  واکسن خود بر روی زنان باردار  را در ماه فوریه و با توجه به عرضه محدود واکسن‌هایی که ایالات متحده در آن زمان داشت، آغاز کرد. پس از آنکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) به زنان باردار توصیه کرد واکسن بزنند، فایزر  ثبت نام خود را در برخی از سایت‌های ایالات متحده بست.

وال استریت ژورنال همچنین گزارش داد، مادران باردار با توجه به احتمال دریافت تزریق دارونما به جای واکسن، تمایل کمتری برای شرکت در آزمایش داشتند؛ ضمن اینکه این شرکت اکنون انتظار دارد نتایج  این مطالعات اوایل سال ۲۰۲۲ در دسترس باشد.

مطالعات انجام شده نشان داده است که اثربخشی واکسن کووید ۱۹ فایزر در حال کاهش است، اگرچه کارشناسان می‌گویند دزهای تقویت‌کننده هنوز خوب عمل می‌کنند.

شرکت فایزر دو هفته پیش اعلام کرد، واکسن کووید ۱۹ فایزر/بیوان‌تک برای استفاده در کودکان ۵ تا ۱۱ سال بی خطر است. این اعلامیه به دنبال اخبار مربوط به توصیه سازمان غذا و دارو برای دز سوم از واکسن این شرکت برای افراد بالای ۶۵ سال و افراد در معرض خطر اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی