English

حمید رضا رحیمی:

کاهش تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی

دبیر کارگروه اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته یعنی از ۲۸ شهریور که ۲۸۵ بیمار کرونایی در روز بود به حدود ۱۰۰ نفر کاهش یافته است.

کاهش تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمید رضا رحیمی دبیر کارگروه اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با ادامه روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی ، تعداد بستری‌شدگان روزانه این بیماری به ۱۹۰ نفر در استان رسید.

رحیمی در ادامه این خبر اضافه کرد: تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته یعنی از ۲۸ شهریور که ۲۸۵ بیمار کرونایی در روز بود به حدود ۱۰۰ نفر کاهش یافته است.

دبیر کارگروه اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: در حال حاضر هزار و ۱۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که ۸۳۰ نفر از آنان در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهرستانهای ۱۵ گانه آن قرار دارند.

وی در ادامه متذکر شد: تعداد بیماران بدحال و بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه استان خراسان رضوی نیز به ۳۷۲ نفر کاهش یافته است.

رحیمی در خاتمه با اشاره به وضعیت تاکید کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می شود که با توجه به پوشش فراگیر واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حفظ سلامتی خود و اطرفیان کوشا باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه