English

محمدصادق معتمدیان:

خروج نظارت بر پروتکلهای بهداشتی از حالت روزمرگی و تکلیفی

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: پوشش گسترده واکسیناسیون بهترین راهکار مقابله با کرونا است، وضعیت کرونا در استان خراسان رضوی با وجود تمامی مشکلات و ترددهای بسیار نسبت به استانهای دیگر بهتر است.

خروج نظارت بر پروتکلهای بهداشتی از حالت روزمرگی و تکلیفی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونای خراسان رضوی اعلام کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی در این استان کاهش چشمگیر یافته که تهدید جدی به شمار می‌رود.

محمدصادق معتمدیان همچنین ادامه داد: نظارت بر پروتکلهای بهداشتی باید از حالت روزمرگی و تکلیفی خارج شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: نظارتها با مکاتبه و نامه به نتیجه نمی‌رسد بلکه حضور میدانی و برخورد مستمر و اعمال قانون را می‌طلبد.

وی افزود: هم‌اکنون هر روز بازدیدهای بسیار در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی انجام می‌شود اما بازخورد آن را باید نگریست و با توجه به مسائل اقتصادی و فشارهای وارده بر اصناف و گروهها باید راهکارهای منطقی بررسی شود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: پوشش گسترده واکسیناسیون  بهترین راهکار مقابله با کرونا است و استانداری خراسان رضوی برای رفع چالشها و کمبودها در این خصوص تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

معتمدیان در خاتمه اظهار کرد: وضعیت کرونا در استان خراسان رضوی با وجود تمامی مشکلات و ترددهای بسیار نسبت به استانهای دیگر بهتر است اما این شرایط حساس بوده و باید مدیریت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه