English

محمد صادق معتمدیان:

خراسان رضوی در آستانه خطر ورود ویروس کرونای هندی است

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: سه استان شرقی کشور محل ورود ویروس کرونا جهش یافته‌ی هندی می باشند که خراسان رضوی یکی از این استان‌های در معرض خطر است.

خراسان رضوی در آستانه خطر ورود ویروس کرونای هندی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: ویروس کرونا جهش یافته‌ی هندی در آستانه ورود به سه استان شرقی کشوراست که خراسان رضوی یکی از این استان‌های در معرض خطر است.

محمد صادق معتمدیان امروز در جلسه ستاد کرونا استان افزود: متاسفانه درکرونای هندی در آستانه‌ی ورود به خراسان رضوی وضعیت خوبی در مقابله با ویروس کرونا قرار نداریم و جزو هفت استان با وضعیت حاد در کشور هستیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور افزود: در این وضعیت نیاز است که نظارت‌ها تشدید یابد و با متخلفان برخورد‌های قانونی و با جدیت صورت پذیرد، به همین منظور تیم‌های نظارت و بازرسی را افزایش دادیم و گشت‌های مشترکی بین دستگاه‌های نظارتی انجام خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد گفت: متاسفانه طبق اعلام ستاد ملی کرونا، سه استان شرقی کشور در معرض خطر ورود کرونای هندی هستند که خراسان رضوی نیز یکی از این سه استان است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه افزود: ویروس کرونای هندی خطرناک‌تر از ویروس انگلیسی است و ویروس‌های قبلی است که به همین خاطر علاوه بر تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها می‌بایست محدودیت‌هایی در مرز‌های هوایی و زمینی ایجاد کنیم تا از ورود این ویروس تا جایی که امکان دارد جلوگیری شود.

معتمدیان در خاتمه تصریح کرد: در حدود شش ماه گذشته با همراهی و همکاری خوبی که مردم با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در استان داشتند وضعیت مطلوبی در مقابل با ویروس کرونا نسبت به کشور داشتیم که امیدواریم با برگشت به این روند و رصد کامل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم شرایط را به وضعیت مطلوب برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه