English

محمد صادق معتمدیان:

درجلسه رفع موانع تولید، دستورات لازم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی صادر شد

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: در بازدید این هفته ستاد تسهیل از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها صادر شده است.

درجلسه رفع موانع تولید، دستورات لازم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی صبح امروز طبق برنامه از قبل تعیین ‌شده در ستاد تسهیل که یکشنبه های هر هفته از واحد های تولیدی استان بازدید می کند این بار به شهرک صنعتی مشهد رفت.

استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید از چهار واحد تولیدی جلسه اعلام کرد: به جهت رفع موانع تولید این واحدهای تولیدی شرکت، دستورات لازم آنها صادر شده است.

افتخاری مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: ما مصمم هستیم که تا پایان امسال هر روز سه واحد صنعتی در استان را به شبکه ملی گاز کشور متصل کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: شرکت گاز خراسان رضوی برای اتصال واحدهای تولیدی به شبکه گاز هیچگونه محدودیتی ندارد و بی شک امروز عزم جدی شرکت گاز خراسان رضوی اتصال همه واحدهای تولیدی استان به شبکه گاز کشور است.

وی گفت: هر واحد تولیدی برای استفاده‌ از این موضوع باید درخواست های خود را از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت کند مشروط بر آنکه مجوزهای لازم را برای تولید خود داشته باشند.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این مراسم عنوان کرد: هم اکنون بیش از هزار و دویست واحد تولیدی در خراسان رضوی مشغول به فعالیت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: هم اکنون کمیته ویژه تحقق شعار سال به نام تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ها تشکیل شده و مشکلات واحدهای صنفی و تولیدی شناسایی و متخصصان امر در حال بررسی برای رفع آنها هستند.

وی بیان کرد: بعضی از مشکلات واحدهای صنعتی که در استان قابل حل است در ستاد تسهیل استان تصمیم گیری و برطرف می شود و مشکلات واحدهایی که در استان قابل حل شدن نیست به وزارتخانه های مربوطه ارسال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر