English

تزریق واکسن کرونا به کودکان ۱۲ ساله آغاز شد

سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: مردم نباید به خاطر تزریق نوع خاصی از واکسن فرایند واکسینه شدن خود را به تعویق بیندازند و مطمئن باشند تمام واکسن‌های موجود اثرگذاری لازم را دارند.

تزریق واکسن کرونا به کودکان ۱۲ ساله آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج البرز، مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: از اوایل این هفته شاهد تغییر رنگ بندی البرز بودیم و طی این چند روز رنگ شهرستان طالقان آبی، اشتهارد زرد و مابقی شهرستان‌ها همچنان نارنجی هستند.

وی ادامه داد: روند شیوع کرونا همچنان نزولی است و شاهد کاهش تعداد بستری‌ها و مراجعین حضوری به مراکز درمانی و بهداشتی استان هستیم.

وی با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در استان توضیح داد: تا کنون حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار دز واکسن در استان تزریق شده و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هم حداقل دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

بابایی اضافه کرد: مردم فراموش نکنند که تزریق واکسن به تنهایی برای پیشگیری از شیوع کرونا کافی نیست و هیچ واکسنی ایمنی صددرصدی ندارد بنابراین حتی اگر شهروندان دو دز واکسن را تزریق کنند هم باید همچنان از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد کرونای البرز با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص کمبود واکسن برکت گفت: به زودی این مشکل حل می‌شود و کسانی که دز اول خود را از این واکسن زده‌اند می‌توانند دز دوم را هم دریافت کنند.

این مسئول تاکید کرد: مردم نباید به خاطر تزریق نوع خاصی از واکسن فرایند واکسینه شدن خود را به تعویق بیندازند و مطمئن باشند تمام واکسن‌های موجود اثرگذاری لازم را دارند.

وی در پایان گفت: از دیروز (ششم مهر) تمام افراد بالای ۱۲ سال استان می‌توانند با ثبت نام نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه