English

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر تأکید کرد:

تشدید اقدامات حفاظتی در ایام تعطیلات کرونایی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر گفت: گشت های یگان حفاظت اداره کل و شهرستان ها به صورت شبانه روزی در تمامی عرصه های منابع طبیعی و مناطق بحرانی استان در حال گشت زنی و حفاظت از اراضی ملی هستند.

تشدید اقدامات حفاظتی در ایام تعطیلات کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران عبدالرضا سنگاری در نشست ویژه شورای حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر اظهار داشت: حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی تعطیل شدنی نیست و با توجه به اعلام تعطیلی ستاد مقابله با کرونا یگان حفاظت منابع طبیعی با رعایت اصول بهداشتی و با برقراری گشت های شبانه روزی از این نعمات الهی محافظت می کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی  در ایام تعطیلات پیش رو  در آماده باش کامل هستند، ادامه داد: این نیروها و همچنین نیروهای ستادی  مستقر در اداره کل و ادارات از روز یکشنبه 24 مرداد تا پایان تعطیلات کرونایی در آماده باش کامل قرار دارند و بر این اساس در ایام گشت و کنترل مناطق ورودی به عرصه های منابع طبیعی تحت مدیریت تشدید خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات، مقرر شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی، انجام شود.

وی بیان داشت: با وجود اعلام ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات اخیر از سوی ستاد مقابله با کرونا، متأسفانه شاهد هجوم مسافران به شمال کشور بودیم و بنابراین از همه مسافران و گردشگران استدعا داریم ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی از روشن کردن آتش در عرصه های جنگلی خودداری کنند.

سنگاری تأکید کرد: گشت های یگان حفاظت اداره کل و شهرستان ها به صورت شبانه روزی در تمامی عرصه های منابع طبیعی و مناطق بحرانی استان در حال گشت زنی و حفاظت از اراضی ملی هستند و سامانه تلفنی 1504و 139 به صورت 24ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص آتش سوزی ها، تصرفات و... است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه