English

در نشست جانشین نیروی انتظامی نوشهر با مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران تأکید شد:

تعامل و همکاری منابع طبیعی و نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات

در نشست جانشین نیروی انتظامی نوشهر با مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران بر ضرورت تعامل و همکاری منابع طبیعی و نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات تأکید شد.

تعامل و همکاری منابع طبیعی و نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ صدرا عبدی در این دیدار بر روابط سازنده و افزایش تعاملات بین پلیس و منابع طبیعی تأکید کرد و اظهار داشت: همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی و منابع طبیعی در انجام مأموریت ها و صیانت از منابع طبیعی ضروری و بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: نقش منابع طبیعی در حفظ حیات بر کسی پوشیده نیست و نیروی انتظامی تا حد توان در کنار منابع طبیعی آمادگی کامل برای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی را دارد

جانشین نیروی انتظامی شهرستان نوشهر بیان داشت و گفت: جنگلبانان در خط مقـدم مبـارزه برای حفاظت از میراث طبیعی هستند و در این راه شجاعت ‍‌ها، تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیاری داشتند و به همه این عزیزان خدا قوت می گویم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر نیز با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در راستایی پیشگیری و مبارزه با متخلفان عرصه های منابع طبیعی، تصریح کرد: مأموریت این دو دستگاه شبیه به هم است که منابع طبیعی در حفاظت انفال و نیروی انتظامی در حفاظت از امنیت مردم تلاش می‌کند

وی از تلاش و زحمات ارزشمند یگان حفاظت منابع طبیعی در حراست از عرصه های منابع طبیعی قدردانی کرد و افزود: عرصه های منابع طبیعی در غرب استان بسیار وسیع و گسترده بوده و حفاظت از منابع طبیعی بدون حمایت های قضایی، پشتیبانی نیروی انتظامی، همراهی و مشارکت مردم نمی توانیم به موفقیت دست یابیم.

عبدالرضا سنگاری اظهار داشت: همکاری منابع طبیعی و نیروی انتظامی در راستای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی نقش مهمی در کاهش میزان پرونده های ورودی به محاکم قضایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش مهمی در خلع ید اراضی تجاوزی دارد، عنوان داشت: ما هر چقدر قاطعانه برخورد کنیم به همان اندازه به نسل آینده خدمت کردیم.

به گزارش موج مازندران، توسعه همکاری‌ها و هماهنگی برای تشدید اقدامات حفاظتی عرصه‌های منابع‌طبیعی، گشت و سرکشی های مشترک و نیز اجرای احکام قضایی از مهمترین محورهای این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه