English

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

هیچ گونه کم کاری در دستگیری مجرمان از سمت پلیس قابل گذشت نیست

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مشکل اصلی ما در مقابله با جرائم، رعب و وحشت مردم از مجرمان است که باید با تعامل با مردم، افراد مزاحم و مجرم را شناسایی و فضای امن را در سطح استان حاکم کنیم.

هیچ گونه کم کاری در دستگیری مجرمان از سمت پلیس قابل گذشت نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست مشترک با نیروی انتظامی استان در بررسی چگونگی مقابله با جرائم سطح استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه هیچ گونه کم کاری در دستگیری مجرمان از سمت پلیس قابل گذشت نمی باشد، ابراز داشت: ما منتظر طرح های نیرو انتظامی  هرچند کوچک در مقابله با جرائم سطح استان هستیم.

توسلی زاده خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه مسائل موجود امروز در سطح جامعه بسیار گسترده است ما توان مقابله با تمامی مشکلات ریز و درشت را نداریم، می بایست مسئله روز که مقابله با مجرمان حرفه ای است در اولویت کاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی قرار بگیرد.

وی با بیان این مطلب که باید از مردم خواسته شود که هرحس نا امنی را با دستگاه قضا و نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت در جامعه به اشتراک بگذارند، خاطرنشان ساخت: بنده در سمت ریاست دستگاه قضا استان کرمانشاه رسیدگی تمامی جرائم را در اختیار مسئولان جهت پیگیری های بعد از ارجاع پرونده قرار می دهم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان اعلام داشت: نباید به مجرمان خطرناک مرخصی داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه