English

کیانی:

رعایت اصول بهداشتی در خراسان رضوی کمتر از ۵۰ درصد است

عضو کمیته علمی ستاد کرونا خراسان رضوی عنوان کرد: تا به امروز نزدیک به ۱۲ درصد از جامعه هدف در خراسان رضوی واکسینه شده اند و خیلی‌ها که در جامعه هدف بودند از دریافت واکسن خودداری کردند.

رعایت اصول بهداشتی در خراسان رضوی کمتر از ۵۰ درصد است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، کیانی عضو کمیته علمی ستاد کرونا خراسان رضوی اعلام کرد: وضعیت کرونا بسیار خطرناک است و میزان رعایت اصول بهداشتی در خراسان رضوی به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

کیانی در جلسه وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: پیک پنجم کرونا باعث شده که کادر درمان نسبت به قبل بسیار خسته‌تر شوند و این شرایط تاثیر بسیار زیادی در روحیه کادر درمان گذاشته است.

وی همچنین ادامه داد: ویروس کرونا در پیک پنجم نسبت به پیک چهارم سرعت انتقال بسیار بالای دارد و همچنین این ویروس در این پیک جهش‌های بسیار و میزان ابتلای زیادی دارد وطبق آخرین برآورد در پیک پنجم آمار‌های را ملاحظه خواهیم کرد که در هیچ پیکی ملاحظه نکردیم.

عضو کمیته علمی کرونا خراسان رضوی در ادامه سخنان خود یادآورشد: تا به امروز نزدیک به ۱۲ درصد از جامعه هدف در خراسان رضوی واکسینه شده اند و خیلی‌ها که در جامعه هدف بودند از دریافت واکسن خودداری کردند.

کیانی در خاتمه خاطر نشان کرد: رعایت دستورالعمل‌ها زمانی می‌تواند اثر بخش و منجر به شکستن چرخه انتقال ویروس کرونا باشد که به ۸۰ درصد برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه