English

فرماندار نوشهر خبر داد:

بحران کرونایی در کمین نوشهر

فرماندار نوشهر گفت: با توجه به روند سریع آغاز موج پنجم ویروس کرونا و عدم پایداری وضعیت فعلی شهرستان نوشهر، در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با بحران مواجه خواهیم شد.

بحران کرونایی در کمین نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید یزدانی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نوشهر، اظهار داشت: مهمترین دلیل شیوع موج جدید بیماری کرونا عادی انگاری، خودایمن پنداری و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی است.

وی ادامه داد: با توجه به روند سریع آغاز موج پنجم ویروس کرونا و عدم پایداری وضعیت فعلی شهرستان نوشهر، در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با بحران مواجه خواهیم شد و به همین دلیل برای حفظ سلامت شهروندان ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستیم.

فرماندار نوشهر گفت: تا رسیدن به وضعیت ثبات و آرامش و به منظور حفظ جان شهروندان، تا اطلاع ثانوی بسته شدن برخی واحد‌های صنفی، طرح های گردشگری، مجموعه های تفریحی توریستی را طبق دستورالعمل بهداشتی کشوری در دستور کار خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به وضع نگران کننده کنونی و واکسینه نشدن تعداد زیادی از هموطنان، استفاده از ماسک توسط شهروندان به ویژه در اماکن بسته و به منظور برخورداری از خدمات دولتی و عمومی اجباری است و کارمندان ادارات نیز موظف به رعایت این دستورالعمل و عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه