English

فرماندار چالوس خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۲۷ پروژه هفته دولت در چالوس

فرماندار چالوس گفت: ۳۲ پروژه با اعتبار بیش از ۲۸ میلیاردتومان هفته دولت در شهرستان چالوس افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 27 پروژه هفته دولت در چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمدناصر زندی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس در اولین روز از هفته دولت اظهار داشت:  مدیران باید در مسئولیت خود الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر  که در مدت کوتاه و در سخت ترین شرایط خدمت رسانی کردند و جاودانه شدند، در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد : با مقاومت مردم و مسئولین با تاسی از الگویی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند در مسیر پیش آمده ناشی از تحریم  با وجود همه سختی‌ها عبور کردیم و تلاش آمریکا در ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی بی نتیجه ماند.

زندی تصریح کرد: امروز بزرگترین گناه ناامید کردن مردم است، سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه نظام است و تاکنون به پشتوانه این مردم که صاحب اصلی آن هستند، محکم ایستاده‌ایم.

فرماندار چالوس ادامه داد: در سالجاری علیرغم همه مشکلات، پروژه‌های کوچک و بزرگی در شهرستان در حال انجام است و این نشان دهنده اهتمام ویژه دولت برای خدمت رسانی در سخت ترین شرایط اقتصادی است.

زندی اظهارداشت: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها، برنامه‌های مختلف فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشنواره‌ها‌، دیدار مردمی مدیران، برگزاری نمایشگاه و برگزاری یادواره شهدای هفته دولت از برنامه‌های هفته دولت شهرستان است.

وی گفت: در شهرستان چالوس 29 پروژه با اعتبار بالغ بر 14میلیارد تومان افتتاح و سه پروژه با پیش بینی بیش از  14میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار چالوس افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف شبکه بهداشت ، راه و شهرسازی، گردشگری، برق، خانه مددجویی، آبفای شهری و روستایی، گاز و... تفکیک می شود.

زندی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی عنوان کرد: در پی رفع نواقص و کاستی‌ها در عرصه خدمت به مردم باشید و خدمت شایسته به مردم ارائه داده، رفتار و برخورد توام با اخلاق داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه