English

فرماندار چالوس خبر داد:

اقامت ۱میلیون ۱۰۰هزار نفر شب در چالوس

فرماندار چالوس گفت: در هفته اول تعطیلات نوروزی 1 میلیون و 100 هزار نفر شب در این شهرستان اقامت داشتند.

اقامت 1میلیون 100هزار نفر شب در چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمدناصر زندی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس اظهار داشت: ادارات خدماتی و اعضای ستاد خدمات تسهیلات سفر نوروزی در دور اول تعطیلات نوروزی اقدامات خوبی را در میزبانی از مسافران نوروزی انجام دادند.

وی ادامه داد: برای اسکان فرهنگیان نیز در شهرستان چالوس 200 کلاس درس در نظر گرفته شد که در دور اول تعطیلات نوروزی میانگین روزانه 170 خانواده پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان چالوس شدند.

فرماندار چالوس بیان داشت: در آستانه فرارسیدن سال جدید اداره صنعت معدن و تجارت نسبت به برگزاری نمایشگاه بهاره اقدام که با استقبال شهروندان روبرو شد و این اداره در ایام نوروز نیز نظارت مستمر بر بازار دارد و با گران فروشی برخورد می شود.

زندی اذعان داشت: رونق تولید که از سوی مقام معظم رهبری به نام شعار سال 98 انتخاب شد در ادامه شعار سال97 حمایت از تولید داخلی بوده و ما وظیفه داریم بر اساس نامگذاری سال جدید برنامه ریزی مدون داشته باشیم.

وی گفت: در حوزه تولید باید اقدامات خوبی در شهرستان چالوس انجام شود و جلسات ویژه ای برگزار تا مشکلات حوزه تولید رفع شود و باید به این نکته توجه شود که رونق تولید اشتغال به همراه دارد و هر میزان به تولید توجه شود به همان میزان از بیکاری کاسته می باشد.

فرماندار چالوس ادامه داد: تولید کنندگان هم نقش اساسی در تحقق شعار سال دارند زیرا باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا مردم استقبال خوبی از تولیدات داخلی داشته باشند.

وی گفت: با توجه به هشدار ستاد بحران و پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر شدت بارش باران ادارات و نهادها باید از آمادگی برخوردار باشند و تدابیر لازم را بکار ببرند.

وی گفت: سیل اخیر در شهرستانهای شرق استان مازندران و استان گلستان موجب تاثر شد و ضمن تسلیت به خانواده درگذشتگان سیل انتظار است کمک های شهرستان به مناطق سیل زده انجام و ارسال شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه