English

فرماندار چالوس خبر داد:

آماده باش ادارات خدماتی تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸

فرماندار چالوس از آماده باش ادارات خدماتی مانند شهرداریها،ادارات آب،برق،گاز،هلال احمر،نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان تا پایان تعطیلات نوروز 98 خبر داد.

آماده باش ادارات خدماتی تا پایان تعطیلات نوروز 98

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد ناصر زندی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به طور کامل در شهرستان چالوس آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستیم و ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان چالوس تا کنون جلسات مختلفی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که شهرستان چالوس ورودی استان مازندران از جاده کندوان بوده و لذا شاهد حضور حداکثری مسافران نوروزی در این شهرستان خواهیم بود .

فرماندار چالوس اظهار داشت: تمامی شهرداران تا کنون که در آستانه نوروز 98 قرار داریم نسبت به آماده سازی و تزئین شهرهای مرزن آباد ،چالوس و هچیرود اقدام کردند و تمامی ادارات خدماتی در آماده باش کامل قرار دارند.

وی گفت: از آنجایی که به جهت زیبایی جاده چالوس بسیاری از مسافران این مسیر را برای سفر به شمال انتخاب می کنند ضمن حضور مستمر پلیس راه در این مسیر ، 4 اکیپ راهداری و 3 اکیپ هلال احمر در نقاط مختلف جاده کندوان حضور داشته و مرکز درمان بستر مرزن آباد نیز از نظر دارویی و پزشکی تجهیز شده تا بتواند پاسخگو باشد.

زندی بیان داشت: مرکز تفریحی ، توریستی نمک آبرود که در ایام تعطیلات نوروزی در بین مراکز تفریحی ، توریستی در کشور رتبه اول میزبانی از مسافران و گردشگران را دارد به طور کامل آماده میزبانی از مسافران نوروزی است و تجهیز و امکانات خوبی در این مرکز فراهم شده است.

وی گفت: در ساحل رادیو دریا،ساحل هچیرود و ساحل نمک آبرود ، پارک های جنگلی و به طور کلی در مراکز تفریحی نیز خدمات رفاهی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه