English

فرماندار چالوس:

چالوس میزبان شایسته ای برای گردشگران نوروزی باشد

فرماندار چالوس گفت: از تمام مسئولان ادارات انتظار است در ایام نوروز شهرستان چالوس میزبان شایسته ای برای گردشگران نوروزی باشد.

چالوس میزبان شایسته ای برای گردشگران نوروزی باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمدناصر زندی در جلسه تسهیلات سفر شهرستان چالوس بیان داشت: ایام نوروز را پیش رو داریم که باید همانند گذشته با ایجاد بسترهای مناسب و تدابیر ویژه میزبان خوب و شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران باشیم.

وی افزود: ایجاد ایستگاه‌های بین راهی در ورودی شهر‌های حوزه شهرستان نیازمند برنامه ریزی است تا گردشگران از راهنمایی و دریافت خدمات مناسب قبل از ورود به منطقه بهره‌مند شوند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی بعنوان هدف گردشگری مسافران باید با استفاده از شیوه‌های نوین، خدماتی متفاوت، بهتر و مطلوب‌تر به میهمانان ارائه نمایند.

زندی با تاکید بر ضرورت نظافت و آراستگی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح جاده گفت: برجسته کردن معرفی شهرستان با استفاده از بروشورهای تبلیعاتی، ساماندهی و تجهیز مساجد و حسینیه‌ها جهت دراختیار گذاشتن و اسکان مسافران در مواقع ضروری، رفع نواقص و مشکلات جاده ای، هماهنگی دستگاه‌ها در چاپ نقشه و بروشور و همکاری و هماهنگی با اداره میراث فرهنگی شهرستان و پایگاه ستاد خدمات سفر، تجهیز مسیر‌های گردشگری، مناسب سازی المان‌های شهری، نظافت و ترافیک شهر از دیگر مواردی است که بایستی در دستور کار مدیران ادارات شهرستان قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه