English

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد

افزایش دو برابری استقبال مسافران و گردشگران از کمپ باغ فدک در ایام نوروز

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از افزایش حدود دو برابری استقبال مسافران و گردشگران نوروز 97 از کمپ باغ فدک نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش دو برابری استقبال مسافران و گردشگران از کمپ باغ فدک در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حیدر قاسمی با اشاره به افزایش دو برابری استقبال مسافران و گردشگران در ایام نوروز گفت: باغ فدک تنها مکان روباز اسکان مسافران اصفهان است و در آینده بررسی لازم برای جایگزین کردن استقرار کانکس برای مسافران به جای برپایی چادر در این مرکز انجام خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از این که نوروز امسال با آرامش و بدون هیچ حادثه ای در شهر اصفهان سپری شد، افزود: همکاری و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی تمام دست اندرکاران ستاد هماهنگی خدمات سفر منجر به برقراری نظم و امنیت شد و خوشبختانه تا پایان نوروز میزبانی خوب و بدون تنشی را در اصفهان شاهد بودیم و در این رابطه از مردم فهیم اصفهان به عنوان میزبانان اصلی تشکر می کنیم.

وی با بیان این که استان اصفهان چهارراه ارتباطی کشور به شمار می آید، افزود: به همین دلیل بخشی از مسافران پس از توقف کوتاه در اصفهان به مقصد دیگر شهرها حرکت می کنند و این ناشی از بهبود وضعیت جاده ها و تنوع طلبی مسافران نیز هست.

افزایش میزان فروش بلیط مراکز تفریحی شهرداری در ایام نوروز

وی با اشاره به این که در اصفهان آمار مسافران اقامت یافته در منازل اقوام و آشنایان و یا اماکن متعلق به سازمان های دولتی و خصوصی در آمارهای ارایه شده لحاظ نشده است، اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته در حوزه برنامه ریزی، ماندگاری سفر بیشتر از سال های قبل بوده است این در حالی است که زاینده رود به عنوان یکی از مهم ترین عناصر گردشگری اصفهان، خشک است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از استقبال حدود دو برابری مسافران از باغ فدک در نوروز امسال نسبت به سال های پیش سخن به میان آورد و تصریح کرد: تعداد مسافران نوروزی که تا پایان روز 12 فروردین 97 ماه در باغ فدک به عنوان تنها مکان روباز اسکان مسافران اقامت یافتند نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 90 درصد افزایش داشته است.  

 باغ فدک وی به افزایش میزان فروش بلیط مراکز تفریحی و گردشگری شهرداری در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته اشاره و بیان کرد: امسال میزان فروش بلیط در مجموعه گردشگری ناژوان و باغ گلها به ترتیب 25 و 40 درصد افزایش داشته و بر اساس این شاخص ها استقبال و حضور مسافران و گردشگران در شهر اصفهان وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته داشته است.

نصب کانکس در باغ فدک اصفهان

قاسمی با بیان این مطلب که کمیته های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با تعامل و همدلی و هدف گذاری صحیح، آرامش و کاهش تخلفات و پرونده ها را در شهر حکمفرما و زمینه سازی کردند، تصریح کرد: در نوروز امسال تعدادی کانکس در باغ فدک به صورت آزمایشی نصب شد که استقبال مسافران را در پی داشت و تلاش می شود برای سال آینده برنامه ریزی بیشتری برای استفاده از کانکس صورت گیرد.

وی با بیان این مطلب که بر اساس نظرسنجی انجام شده در ایام نوروز، بیش از 34 درصد از مسافران سه شب در شهر اصفهان اقامت داشتند، اذعان داشت: بر اساس این نظرسنجی حدود 22 درصد از مسافران حضور چهار شب را اعلام کرده اند. 

قاسمی با اشاره به این که بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، انتخاب اول 87 درصد مسافران و گردشگران، شهر اصفهان است، ادامه داد: به دلیل وجود مراکز تاریخی و تفریحی، شهر اصفهان اولویت نخست سفر بخش زیادی از گردشگران است. 

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۹۷ درصد مسافران نوروزی از نظافت و پاکیزگی و زیبا سازی شهر اصفهان اعلام رضایت کردند، گفت: بیش از ۸۰ درصد مسافران از برخورد شهروندان اصفهانی اعلام رضایت داشتند. همچنین میزان رضایت از محل اقامت خوب ارزیابی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی