English

از ۲۵ اسفندماه گذشته تا دوم فروردین ماه جاری

۴۹ پرواز ورودی و ۴۹ پرواز خروجی از فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت انجام شد

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: از 25 اسفندماه گذشته تا دوم فروردین ماه جاری، 49 پرواز ورودی و 49 پرواز خروجی از فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت انجام شده است.

 49 پرواز ورودی و 49 پرواز خروجی از فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، غلامرضا کریم آقایی تعداد مسافران ورودی به گیلان طی این مدت از طریق هوایی را پنج هزار و 249 نفر و تعداد مسافران خروجی از استان را پنج هزار و 93 نفر ذکر کرد.

 مدیرکل فرودگاه گیلان افزود: میزان ورود مسافران به استان طی مدت یادشده در مقایسه با زمان مشابه قبل، 15.59 درصد رشد دارد.

وی آمادگی فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برای پذیرش مسافران نوروزی  را یاد آور شد و گفت:  18 پرواز رفت و برگشت داخلی و خارجی بصورت فوق العاده در ایام نوروز برای این فرودگاه تعریف شده که پرواز رفت و برگشت رشت - شیراز در روزهای 29 اسفندماه و چهارم فروردین ماه جاری از جمله آنهاست.

فرودگاه

 آقایی گفت: سه پرواز رفت و برگشت رشت - آدانا کشور ترکیه در روزهای 29 اسفندماه، هفتم و چهاردهم فروردین ماه جاری و همچنین پرواز رفت و برگشت تفلیس گرجستان - رشت در هشت پرواز از سوی شرکت هواپیمایی گرجین ایر ویز در ایام نوروز انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه ارائه خدمات نوروزی تا پانزدهم فروردین ماه جاری ادامه دارد، گفت: نمایشگاه صنایع دستی و خوراک گیلان بمناسبت جشن نوروز در فرودگاه سردار جنگل رشت دایر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه