English

استاندار مازندران:

رسانه ها نقش موثری در توسعه مازندران دارند

استاندار مازندران گفت: رسانه ها بعنوان پل ارتباطی مردم با مسئولین نقش موثری در توسعه همه جانبه مازندران دارند.

رسانه ها نقش موثری در توسعه مازندران دارند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در بازدید از روزنامه دیارپاکان بعنوان تنها روزنامه غرب مازندران به همراه فرماندار چالوس اظهار داشت: استان مازندران در حوزه رسانه وضعیت مطلوب و موفقی در کشور دارد و خوشبختانه رسانه های مازندران از نظر کمی و کیفی مطلوب هستند.

وی ادامه داد: اهالی رسانه در استان مازندران همراه با مدیران بوده و در حوزه اطلاع رسانی نقش ویژه ای دارند که این حضور و نقش آنها به توسعه مازندران کمک می کند.

حسین زادگان بیان داشت: وجود 16 روزنامه، 54 هفته نامه ، 121 سایت خبری ، 129 دوهفته نامه، ماهنامه فصلنامه ، سالنامه و حدود 80 سرپرستی رسانه های سراسری اعم از روزنامه و خبرگزاری نشان از پتانسیل بالای مازندران در حوزه رسانه می باشد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه غرب استان مازندران نیز از پتانسیل های خوب رسانه ای برخوردار است  که امروز شاهد انتشار روزنامه ، هفته نامه ، سایت خبری و ... در این نقطه از مازندران هستیم.

نماینده عالی دولت در استان مازندران بیان داشت: جهت کمک به اهالی رسانه استان مازندران نیاز است خانه مطبوعات بعنوان تشکل صنفی حوزه رسانه برنامه ای را تدوین و به استانداری ابلاغ کند تا بر اساس آن بتوانیم به رسانه های استان کمک کنیم.

وی گفت: تاکید من به همه مدیران استان مازندران این است از ظرفیت موجود رسانه ای استان برای اطلاع رسانی استفاده کنند.

حسین زادگان اظهار داشت: امروز خرسند و خوشحال هستیم در مجموعه ای قرار دارم که توانسته علاوه بر فعالیت اطلاع رسانی و انتشار روزنامه ،هفته نامه و سایت خبری با بیمه کردن 24 نیرو رسانه ای گامی در اشتغال زایی نیز بردارد.

وی گفت: روزنامه دیار پاکان که دومین سال انتشار خود را می گذراند خوشبختانه توانسته جایگاه خوبی در استان پیدا کند و اطلاع رسانی خوبی هم از رویداد های استان مخصوصا غرب استان مازندران داشته باشد.

استاندار مازندران گفت: مدیران باید از نقد رسانه ها استقبال کنند و همانطور که اولین بخشنامه اداری را بعد از استاندار شدن امضا زدم عدم شکایت از رسانه ها بوده و مدیران باید به جای شکایت مسیر پاسخگویی و شفافیت را در پیش بگیرند و از همه مدیران استان خواسته ام شکایت از رسانه ها را پس بگیرند.

چالوس یکی از شهرستان های فعال در حوزه رسانه است

فرماندار چالوس نیز در این بازدید گفت: رسانه ها در شهرستان چالوس همراهی و همکاری خوبی با مجموعه مدیران دارند.

محمدناصر زندی اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان چالوس یکی از شهرستانهای فعال در حوزه رسانه است و تعداد 8 رسانه دفتر مرکزی آنها در شهرستان چالوس قرار دارد و تعامل خوبی نیز با مسئولین در مسیر اطلاع رسانی فعالیت ها دارند.

وی ادامه داد: روزنامه دیار پاکان بعنوان تنها روزنامه غرب استان مازندران 14 بهمن 95 منتشر و صدور مجوز آن نگاه مثبت دولت روحانی به حوزه اطلاع رسانی غرب استان و نیاز به داشتن روزنامه در این منطقه بوده است.

گرانی کاغذ شرایط سخت اقتصادی  را برای مطبوعات رقم زد

مدیر مسئول روزنامه دیار پاکان نیز گفت: تا به امروز 481 شماره از روزنامه دیار پاکان منتشر شده است و در تمام این شماره ها تلاش کردیم اطلاع رسانی خوبی از فعالیت ها داشته باشیم.

سیده فریبا حسینی بیان داشت: امروز رسانه ها مخصوصا رسانه های مکتوب فشار اقتصادی بدی را تحمل می کنند و گرانی کاغذ و مراحل چاپ روزنامه شرایط سختی را برای مطبوعات رقم زده است.

وی ادامه داد: انتظار ما از استاندار مازندران این است در حمایت از رسانه های استان مساعدت و همکاری ویژه ای داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه