English

استاندار مازندران:

مازندران در بخش گل و گیاه ظرفیت های بالایی دارد

استاندار مازندران گفت: استان مازندران در بخش گل و گیاه ظرفیت های بالایی دارد که باید برای صادرات آن برنامه ریزی شود.

مازندران در بخش گل و گیاه ظرفیت های بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره ملی گل ارکیده در نوشهر اظهار داشت: در استان مازندران در پرورش گل های زینتی و شاخه بریده و بوته ای ظرفیت های خوبی وجود دارد و تولید کنندگان توانمندی نیز مشغول به این فعالیت هستند.

وی ادامه داد: دولت نیز در بخش تولیدات گل و گیاه در قالب های خوداشتغالی و روستایی تسهیلات خوبی می دهد که امیدواریم در استان مازندران در این بخش جهاد کشاورزی اقدامات بایسته ای را نسبت به تولید کنندگان گل و گیاه انجام دهد.

استاندار مازندران بیان داشت: مهمترین موضوع در صادرات گل و گیاه بخش اول توسعه زیرساخت ها است که نمونه آن پایانه صادرات گل و گیاه در شهرستان عباس آباد است و برای رفع مشکلات آن جلساتی برگزار شده و امیدواریم به زودی مشکلات حقوقی آن رفع شود و بخش دوم ارتباط با کشورهای همسایه است که اتاق بازرگانی باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشد.

وی گفت: به تمام شهرستانهای استان مازندران اعلام کردیم هر شهرستان با توجه به پتانسیل هایی که دارد و تولید محصول خاصی را دارا می باشد جشنواره  مربوطه را برگزار کنند که خوشبختانه جشنواره گل نرگس در جویبار و جشنواره گل ارکیده در نوشهر برگزار شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه