English

فرماندار چالوس خبر داد:

افتتاح فاز دوم شهرک صنعتی مرزن آباد

فرماندار چالوس گفت: در دولت تدبیر و امید فاز دوم شهرک صنعتی مرزن آباد به بهره برداری رسید و از سرمایه گذاران که توان لازم را دارند دعوت می شود.

افتتاح فاز دوم شهرک صنعتی مرزن آباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد ناصر زندی در جلسه رفع موانع تولید غرب استان مازندران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در چالوس برگزار شد اظهار داشت: علاوه بر اقتصاد گردشگری می توان در حوزه صنعت،معدن هم وارد شد و شاهد شکوفایی اقتصاد باشیم.

وی ادامه داد: یکی از موانع سر راه تولید بحث وجود دو رودخانه حفاظت شده در چالوس است که نیاز است  در بحث حریم آن که بعضا موجب می شود نتوانیم فعالیت خاصی را انجام دهیم چاره اندیشی شود.

زندی بیان داشت : 35 هکتار به ظرفیت شهرک صنعتی مرزن آباد اضافه شد و در دولت تدبیر و امید فاز دوم آن افتتاح و راه اندازی شد و در تلاش هستیم زمین را به افرادی که اهل آن هستند بدهیم.

یکی گفت: یکی دیگر از مشکلات واحدهای صنعتی ما در منطقه عدم تردد کامیون و ماشین های سنگین در محور جاده چالوس است که بعضا صاحبان کارخانه نمی توانند مواد اولیه خود را از این مسیر وارد و تولیدات خود را نیز از این مسیر صادر کنند و ناچار هستند مسیر دیگری را انتخاب کنند که هزینه بر است.

فرماندار چالوس بیان داشت: از حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان چالوس تقدیر می کنم که از واحد های مختلف صنعتی شهرک صنعتی بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی